top of page

איחוד האמירויות טיול מאורגן

עודכן: 7 באפר׳


דובאי, העיר הגדולה ביותר באיחוד האמירויות וענק כלכלי, תרבותי ומסחרי מרכזי במזרח התיכון ובעולם כולו.

נצפה מקרוב בגורדי השחקים עוצרי הנשימה המעטרים את קו הרקיע של דובאי. נבקר באטרקציות המפורסמות של העיר: בורג' ח'ליפה-המגדל הגבוה בעולם, איי התמרים, מסגד פייסל, מוזיאון דובאי ועוד. נטייל בשווקיה המפורסמים של העיר: שוק הזהב, שוק התבלינים והשוק הכחול.. נסייר בגן הפרחים הגדול בעולם ובמתחם "הכפר הגלובלי" של דובאי, נצא לטיול ג'יפים קסום במדבר הערבי על רקע השקיעה המדברית המרהיבה, ונקנח בארוחת ערב ובמופע ריקודים בדואי אותנטי.

המסלול :

יום 1: ת"א – דובאי – סיור פנורמי

ניפגש בשדה התעופה לטיסה ישירה לדובאי. לאחר הנחיתה בעיר וסידורים פורמאליים בנמל התעופה נצא לסיור פנורמי ולהיכרות ראשונה עם דובאי. כבר עם תחילת הנסיעה לכיוון העיר ניחשף לראשונה לארכיטקטורה המרהיבה של העיר ולאין ספור גורדי השחקים המעטרים את קו הרקיע המפורסם של דובאי.

בתום הסיור נמשיך למלון בו נשהה במהלך הטיול.

מגדל בורג' חליפה דובאי טיול מאורגן 5 ימים מלאים
מגדל בורג' חליפה דובאי

יום 2: דובאי המודרנית – בורג' אל-ערב – תצפית מבורג' ח'ליפה – מופע המזרקות של דובאי

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום שכולו דובאי – והסמלים הידועים שלה. נתחיל בתצפית על שלל גורדי השחקים המרהיבים בקו הרקיע המהמם של העיר. משם נמשיך לביקור במרינה היוקרתית של דובאי ונבקר באיי התמרים – פאר היצירה של דובאי, ומבין עשרת האיים המלאכותיים הגדולים בעולם. משם נוכל לראות מקרוב את מלון בורג’ אל-ערב המפורסם, מלון פאר בדירוג שבעה כוכבים אשר מעוצב כמפרש ומתנשא לגובה 321 מטר מעל פני הים. נראה גם את המסגרת של דובאי, מבנה מיוחד בצורת מסגרת תמונה מוגדלת המציע תצפית של 360 מעלות מגובה 150 מטר בהמשך היום נעפיל לתצפית ממגדל בורג’ ח’ליפה, המגדל הגבוה בעולם שנחשב גם לאחת מהאטרקציות המפורסמות בעולם כולו. המבנה מתנשא לגובה של 828 מטר, ובעל עיצוב מדרגות ייחודי המטפס אל-על היישר לשמיים. בתוך המבנה העצום נגלה שיאים נוספים אותם בורג' ח'ליפה שבר, ביניהם בריכת השחייה הגבוהה ביותר בעולם, המסגד הגבוה בעולם והמעליות המהירות ביותר על פני כדור הארץ. את היום נסיים על רקע מופע המזרקות המרהיב של דובאי, מחזה שצריך לראות בשביל להבין.

מלון בורג’ אל-ערב המפורסם, מלון פאר בדירוג שבעה כוכבים אשר מעוצב כמפרש ומתנשא לגובה 321 מטר מעל פני הים
מלון בורג’ אל-ערב המפורסם

יום 3: השווקים המסורתיים של דובאי – שכונת ג'ומרייה – ספארי ג'יפים בשקיעה ואירוח בדואי

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את סיורנו בחלק “העתיק” של דובאי, המכונה גם הרובע ההיסטורי אל-פאחידי, המקום ממנו דובאי צמחה וגם היום משמש כליבה הפועם של העיר. האזור כולו משובץ מוזיאונים ואטרקציות תרבותיות, גלריות אומנות ומסגדים מרשימים. נראה את מוזיאון דובאי ואת בניין העירייה הראשון, הגלריה לאומנות עכשווית ומרכז התרבות על שם השייח’ מוחמד. נבקר גם בשווקיה המפורסמים של דובאי: שוק הזהב בו תמצאו עדיי זהב בשווי מאות מיליוני דולרים, שוק התבלינים המפיץ ניחוחות משכרים ובלתי נשכחים, וכן בזארים אוריינטליים ואותנטיים.

בהמשך נסייר גם בשכונה היוקרתית ג'ומרייה, המורכבת מבתים פרטיים ונמוכי קומה המוקפים חומות ומלאים במכוניות פאר. שם ממוקם מסגד ג’ומיירה המפורסם ומהיפים ביותר בדובאי, כמו גם בית השייח’ סעד (מקום מגוריה לשעבר של המשפחה השלטת בדובאי).

בחלקו השני של היום נצא לחוויה מדברית מדהימה - טיול ג'יפים בדיונות המפורסמות המקיפות את דובאי.

נחלוף בנסיעה על פני הדיונות המדבריות בשעות הערביים , נגלה את הקסם של המדבר ונצפה בשקיעה המדברית עוצרת הנשימה. את הסיור נסיים באירוח בדואי מסורתי הכולל ארוחת ערב ססגונית ועריבה לחיך, ונקנח במופע של ריקודים מסורתיים כמיטב המסורת הבדואית.

יום 4: דובאי הגן המופלא – הכפר הגלובלי

המסגד הגדול בדובאי
המסגד הגדול בדובאי

לאחר ארוחת הבוקר נבקר בשתיים מהאטרקציות החשובות והמיוחדות ביותר בדובאי. נתחיל בביקור

ב"גן המופלא" שהוקם בשנת 2013 על שטח של 72 דונם. זהו גן הפרחים הגדול בעולם, בו נוכל למצוא כ-50 מיליון סוגי פרחים וכ-250 מיליון סוגי צמחים שונים. הפרחים בגן מעוצבים בצורות שונות ומרהיבות, כולל מטוס, מבנים ודמויות שונות ומשונות. בהמשך, נבקר גם בגן הפרפרים הקסום שנמצא בסמוך.

בחלקו השני של היום נבקר בכפר הגלובלי, מתחם תיירות ענק בו תמצאו יותר מ-30 דוכנים שמייצגים למעלה מ-70 מדינות שונות. בכל דוכן תמצאו מגוון פעילויות והופעות, מאכלים מסורתיים ומזכרות מקומיות.

במתחם, הנחשב לגדול מסוגו בעולם, תמצאו גם מבחר אטרקציות לילדים, דוכני שעשועים ומתחמי קניות ואוכל.

יום 5 : דובאי – אמירות שרג'ה – קניון דובאי – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור באמירות שרג'ה הסמוכה, שם נבקר בשוק הכחול, הידוע במגוון האיכותי של עבודות יד מסוגים שונים. במהלך הביקור נראה את מסגד פייסל, שניתן כמתנה מהמלך פייסל לאמיר של שרג'ה, ונבקר במוזיאון לתרבות האסלאם הממוקם בסמוך.

לאחר מכן נחזור לדובאי עצמה ונקפוץ לקניון דובאי המפורסם, שנחשב כמרכז הקניות הגדול בעולם וכולל מגוון אינסופי של חנויות מכל סוג שתוכלו לדמיין, אקווריום ענקי, מפלי מים ומבחר מסעדות טעימות. נקצה זמן לשופינג בקניון לפני הטיסה,איי התמרים ובהתאם לשעת הטיסה ניסע לנמל התעופה, שם נעלה על הטיסה חזרה לתל אביב.

תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה.

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה באיחוד האמירויות 0522780730

המחיר כולל

· טיסות הלוך ושוב תל אביב - דובאי

· אוטובוס תיירים נוח וממוזג

· לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה

· כלכלה - חצי פנסיון

· מדריך טיולים ישראלי

· כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

· טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל

· ביטוחים, יש לרכוש ביטוח קורונה

· הוצאות אישיות

· סבלות

· מס לינה במידה וקיים - תשלום במלון

· טיפ למדריך הישראלי

ותמיד נזכור מה מותר או אסור לעשות בדובאי.


איחוד האמירויות טיול מאורגן

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page