top of page

בבנגקוק אטרקציות מרכזיות

עודכן: 7 באפר׳

בנקוק היא עיר אורות מלאת פיתויים,גורדי השחקים חדישים ושווקים אותנטיים ,רובעים אדומים וסצינת מועדונים מפותחת ומגוונת, שווקי אוכל ולילה לצד מרכזי קניות עצומים שתמצאו בהם הכל . וגם מקדשים וארמון מלוכה שחובה לבקר בו . בנגקוק למעשה משלבת תרבות היסטורית לצד תרבות מערבית פרועה ומאתגרת שאין כמותה בכל תאילנד. אז עולים על ריקשה ומתחילים לטייל .בבנגקוק-אטרקציות-מרכזיות

מקדש וואט ארון בנקוק
מקדש בבנקוק

ארמון המלך Grand Palace על דרך Na Pralan ממול ה-Sanam Luang, נמצא ארמון המלך שנבנה ב-1782 ע"י ראמה הראשון. המתחם כולו מורכב מכמה בניינים ומוזיאון הנשקים התאילנדי. ארמון זה אינו משמש יותר כמקום מגורי המלך הנוכחי , אלא רק לטקסים. המלך מתגורר עם שלל פילגשיו בארמון Chitlada, בצפון בנגקוק.

במתחם נמצא גם מקדש phra Kaeo , שבו נמצא גם ה-Emerald Buddha, דמות הבודהה הכי אהובה בתאילנד,וכן אוסף של אמנותי. התאילנדים מאמינים שה-Emerald Buddha, מסמל את העצמאות והחופש של תאילנד ומביא מזל לתאילנד, וכי זהו הקמע שאוגר בתוכו את הכוח המגי של המלך.

מקדש phra kaeo - נחשב למקדש בחשוב בתאילנד כולה. הוא נבנה במאה ה-18, ע"י המלך ראמה הראשון. במתחם יש גן את מאוזיליאום המלכותי בו מאוחסנת צנצנות האפר של בני משפחת המלוכה. המאוזיליאום סגור לציבור. מספר כללים למבקרים במתחם הארמון: אין לבוא במכנסיים קצרים וכמו כן חולצות ללא אסור לצלם בתוך המקדש, לנשים אסור לגעת בנזירים.

מקדש בנקוק
מקדש בנקוק

כתובת: Na Phra Lan Road Phra Borom Maha Ratchawang, phra Nakhon Bangkok.

שעות פתיחה: מדי יום, בין 8:30-15:30.

ארמון Vimanmek - ארמון Vimanmek ממוקם על דרך Ratchawithi, זהו הבניין הגדול בעולם שעשוי מעץ טיק מוזהב. בארמון כ- 80 חדרים שבהם ניתן לבקר. סביב הארמון גן רחב ידיים

כתובת: Ratchawithi Road, Khwaeng Dusit, Khet Dusit.

שעות פעילות: מדי יום, 9:30-16:00 .

מקדש הבודהה השוכב -Wat Pho מקדש הבודהה הוא בין העתיקים בתאילנד ומפורסם בעולם כולו.תוכלו לראות בודהה מצופה זהב ומשובץ פנינים, אורכו כ- 45 מטר, וגובהו כ- 16 מטר. מרשים ומרתק.

כתובת: maharat Road Phra Nakom District, Bangkok.

שעות פתיחה: מדי יום, 8:00-18:30.

בנקוק
בנקוקק

aru- מקדש השחר

מקדש השחר ממוקם על הגדה המערבית של נהר Chao phraya.מקדש מדהים ביופיו שבנוי משברי חרסינה סינית ושברי פורצלן . הוא בעל פגודה בגובה 79 מטר. המקדש נקרא גם , מקדש הזריחה, ע"ש אל השקיעה הודי בשם Aruna. ניתן להגיע למקדש בדרך Arun amarin, או לחצות המעבורת את הנהר ,או על ידי סירה שיוצאת מ-Tha tien pier ליד מקדש Pho.

כתובת: Tha Tien Pier, Chao Phraya River

שעות פעילות: מדי יום בין 8:30-17:30.

פסל הבודהה הענק בבנקוק
פסל הבודהה הענק בבנקוק

מקדש הבודהה המוזהב wat Traimit פרסומו בא לו בגלל עוד פסל בודהה המוזהב בגובה 3 מטר.הוא התגלה לפני כ-40 שנה כאשר היה קבור בגבס ששמר עליו . מסביבו גנים מטופחים .

כתובת: Thanon Mittaphap Thaichina, Talat Noi samphanthawong, סוף דרך Chinatown Yaowarat, בסמוך ל- Hualamphong Station.

שעות פעילות: מדי יום, בין 9:00-17:00.

מקדש השיש Wat Benchamabophit - מקדש מפואר הנקרא "מקדש השיש" (marble Temple). המקדש נבנה לכבוד המלך ראמה ה-5, והאפר שלו נמצא בו. מקדש הבולט בלובן שלו בעיצוב מודרני .

כתובת: Rama 5 Road, Chitlada, Dusit Bangkok.

שעות פעילות: מדי יום, 6:00-17:00.

צ'יינה טאון China Town -המוני מהגרים מסין התמקמו באיזור שמכונה הקטנה במרכז בנגקוק. המון חניות ברחובות צפופים שמציעות הכל ובזול , החל משעונים וכלה בחליפה מחויטת .בערב ברחוב מתעורר לחיים של מסיבה אחת גדולה ודוכני אוכל . חוויה מטריפת חושים.

מיקום: Yaowarat Road ו- Ratchawongsi Road.

ציינה טאון בנקוק - שער כניסה
ציינה טאון בנקוק - שער כניסה

רחוב הקאו סאן – KHAO SAN - ברובע באנגלמפו שוכן רחוב הקאו סאן – KHAO SANהמפורסם. רחוב זה מהווה בסיס נוח למטיילים מכיוון שמכאן יוצאת תחבורה לכל יעדי התיירות העיקריים בתאילנד. רחוב שוקק שכיף להסתובב בו בלילה . דוכנים, מוזיקה , ברים עם מוזיקה רועשת וגם מכוני עיסוי שווים . בקצה הרחוב ממוקם בית חב"ד ועוד סוכנויות של ישראלים. האיזור חביב ביותר על הישראלים.

כתובת בית חב"ד: אזור קאוסאן , khao san, Ram Butry Banglumpoo 96.

שעות פתיחה: 10:00-22:00.

השוק הצף Floating market Damnansaduak -סירות קאנו עמוסות מכל הבא ליד נהוגות ע"י נשים תאילנדיות ססגוניות עם כובע קש רחב ידיים . הסירות משייטות בתוך התעלות , מגיעות לשבט "ארוכות הצוואר" , לאורך המסלול תוכלו לבקר במעיין מתחם שבו מכינים סוכר מקוקוס – הריח משגע חושים . בצידי הדרך יש חנויות מזכרות למינהן שימשכו את הסירה אליכם וינסו למכור . סכ"ה חוויה כייפית.

איך מגיעים: Damnoen Saduak, נמצא כ- 100 קילומטר דרומית למרכז בנגקוק. כדאי להגיע באמצעות מיניבוס יומי ממתחם הקווסאן. כרטיסים ניתן להשיג בכל סוכנויות הנסיעות, או לקחת מונית או לרכוש סיור דרך אתר בוקינג

שעות פעילות: בימים שני עד ראשון, 6:00-23:00.

השוק הצף Floating market Damnansaduak
השוק הצף Floating market Damnansaduak

מלון הבאיוק 2 -Baiyok Tower ll -בואו לצפות בבירת המזרח הרחוק ממצפור מלון באיוק. עם רדת החשיכה קומת התצפית נעה על צירה ומתגלה מראה פנורמי. המלון הגבוה תוכלו לראות מכל פינה בעיר , הוא מונה כ- 85 קומות, הוא מהווה מוקד משיכה בגלל מסעדת ה-Roof Top המצויינת (קצת יקרה יחסית לבנקוק) והתצפית המסתובבת.

כתובת: Rachaprarop RD Bangkok 10400 222/186.

שעות פעילות: 10:00-22:30.

שייט על נהר צ'או פהריה Chao Phraya -העיר שוכנת על גדות נהר צ'או פהריה, בעבר היא אף נחשבה ל 'ונציה של המזרח'. סירות אוטובוס חוצות את הנהר ועוצרות תמיד בתחנות קבועות הנסיעה בהן נעימה וזולה. כדאי להצטייד במפה של העיר שבה רשומות התחנות. רק זכרו שכששאתם רוצים לרדת, תודיעו על כך לכרטיסן. השייט בנהר מומלץ כדי לתפוס שלווה ולהנות ממראה החיים של המקומיים.

שייט על נהר צ'או פהריה
שייט על נהר צ'או פהריה

פארק לומפיני (Lumphini Park) הפארק נקרא כך ע"ש האתר לומפיני בנפאל-מקום הולדתו של בודהה. זוהי הריאה הירוקה של העיר. הוא ממוקם באיזור מרכז העסקים של העיר סמוך לכל הקניונים הרבים ומלונות ברמה טובה מאוד . השכם בבוקר תוכלו לראות בו פעילות ושווקי אוכל כיאה לבנקוק . זהו אחד המקומות היחידים שבו תוכלו להרגע מהמולת העיר למול אגם בטבע . בערבים ישנם קונצרטים לעיתים .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה בתאילנד התקשרו ענת 0522780730


שוק רחוב בנקוק
שוק רחוב בנקוק

בבנגקוק אטרקציות מרכזיות



פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page