top of page

המיין באזר בדלהי הודו

עודכן: 7 באפר׳

תשאלו כל מבקר מה נקודת המוצא לטיול בצפון ובמרכז הודו והוא יענה המיין באזר בניו דלהי.


הודית יפה במיין באזר בניו דלהי הודו
הודית יפה במיין באזר בניו דלהי הודו

זהו הרחוב הכי צבעוני , ססגוני , רועש ותסלחו לי על המילה – המסריח בטרוף. הוא מהווה מוקד משיכה לטיילים רבים .יש בו אווירהיחודית שאין דומה לה בשום פינה אחרת בעולם. ברחוב זה מרוכזים מלונות זולים , וחנויות שתוכלו לרכוש בהם כל מה שיעלה בדעתכם . לצד החנויות תפגשו סוכנויות נסיעות רבות, חדרי אינטרנט, וכמובן קבצנים בכל פינה, כאלו שכשתתנו להם רופי אחד הם יביאו אתם את כל המשפחה לבקש גם . תפגשו ריקשות שצופרות כל הזמן , פרות שלוקחות את הזמן ולא זזות . דרך אגב בהודו אדם שפוגע בפרה במזיד יכול להישלח ל – 7 שנים בכלא . במרכב הרחוב נמצא מלון "ארי פאקו" שנחשב יחסית לטוב באיזור , אבל אם תקבלו חדר שפונה לרחוב הסיכוי שלכם להירדם לפני עשר בלילה קלוש . ואז בעשר בלילה כאילו מישהו הוריד את השלטר


ומסתררת דממה. את מיין באזר יש כאלה שמאוד אוהבים או כאלה שמאוד לא אוהבים מה שבטוח שלא ניתן להישאר אדישים ל"מופע המיין בזאר" המדהים הזה שהיא התקפה מאסיבית על כלל החושים.

מיין באזר בניו דלהי הודו
מיין באזר בניו דלהי הודו

בעלי החנויות מעיפים למרכז הרחוב שקיות מלאות אשפה שנדרסות בגלגלי הריקשות ומתערבבות עם הבוץ וגללי הפרות, והסירחון בלתי ניתן לעיקול .ברחוב יש גם כמה מרפאות מטיילים למי שזקוק. אז השמרו מחלפני הכספים שנמצאים בסוף הרחוב , תמיד תספרו את העודף , לעולם אל תלכו אחרי סוחר שמציע לכם איזה דיל מטורף ..כי תגלו שזה יהיה באמת מטורף , ואם תרצו לנוח או להשאיר את התיק לכמה שעות , בסוף הרחוב תוכלו להכנס לבית חב"ד ולהתרענן עם כוס לימונדה טריה .ואם חשקתם במסעדה טובה אז תוכלו למצוא אותם בכל מלון על הגג, לחלקם יש אפילו מעלית. אנחנו מעדיפים את אוכל הרחוב בדוכני הדאבות אבל גם שם רצוי לאכול במקומות הומי אדם. אז בואו לחוויה באמת חד פעמית .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה בהודו להצטרפות לטיול 0522780730


בוטנים במיין באזר בניו דלהי הודו
בוטנים במיין באזר בניו דלהי הודו

מיין באזר ניו דלהי הודו
מיין באזר ניו דלהי הודו

המיין באזר בדלהי הודו

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page