top of page

3 יתרונות של טיול מאורגן לנשים בהודו

עודכן: 8 באפר׳

אז למה לטייל בקבוצה מאורגנת בהודו ? בהודו ישנם חוקים אחרים שאינם כתובים בעיקר לנשים .


ציורי חינה במסיבת חתונה הודית
ציורי חינה במסיבת חתונה הודית

למה כיף וחשוב לטייל בקבוצה בהודו?

אין עוד מקום בעולם שמציע שפע של מראות וחווית כמו הודו . מדינה שביעית בעולם עם מיליארד אנשים שדוברים לא פחות ממאה ניבים ושפות, ומאמינים בדתות שונות, והכל מתנהל בהרמוניה מופתית. בהודו יש שפע קולינאריה , אני תמיד מרגישה שאני רוצה לטעום עוד ועוד. בנוסף ליוגה, אשראמים קסומים בלב ג'ונגלים, וסתם רביצה מהנה למול הנוף ..דברים שהרכות הנשית רוצה לעצמה. לנשים יש רצונות דומים , רובנו אוהבות לחוות דברים רבים שהודו מאפשרת . מי מאיתנו לא תשמח לחוות סדנאת בישול או ציורי חינה על כל הגוף או יום שלם של התנסות בטיפולים אלטרנטיביים שאין באף מקום בעולם ?. הבטחון שמקנה הקבוצה , ושלל הרצונות הדומים הופכת את חווית הטיול ביחד לחוויה עוצמתית של פעם בחיים .

מה מיוחד בהודו?

טיול נשים בהודו-מפגש עם נשים מקומיות
טיול נשים בהודו-מפגש עם נשים מקומיות

הודו היא תת יבשת שבמקומות מסויימים כאילו קפאה בזמן . למרות זאת ניכרת ההשפעה של האנגלים ששלטו שם שנים רבות . כל מדינה ביבשת שונה מאוד משכנתה , בשפה ובמאכלים . למשל דרום הודו לעומת ייתר חלקי תת היבשת נחשבת לנחיתה רכה למטייל המערבי . האוכלוסייה משכילה, הרבה טבע ,מקומות מרגוע , יוגה וכמובן טיפולי אירוודה שאני אישית מכורה להם ויכולה להעיד כמרפאים מאוד .

מה היתרון בטיול נשים?

תבלינים בשוק בקוצ'ין שבדרום הודו
תבלינים בשוק בקוצ'ין שבדרום הודו

הודו מאגדת בתוכה יופי וקסם לעומת עוני רב. .במסעותי להודו גיליתי שנשים בתוך קבוצה מרשות לעצמן להביע רגשות מועצמים בייתר קלות, כמו כן הן חשות ביטוחן רב יותר למול הקהל ההודי הגברי . מנסיוני , המסע הופך למסע העצמה אישי שאותו יש עם מי לחלוק . ואת חוזרת שונה מהטיול ועם כלים חדשים . זה כמו טיול אחרי צבא שלרבות מאיתנו לא הזדמן לחוות ...רק עם כל הנוחות הכיף והחברות .

אז אישה יקרה אם בא לך להצטרף לקבוצה קטנה ואיכותית לנשים, שבו יתערבבו להם, רגשות, נופים,טעמים וריחות, עושר ועוני. מסע מרהיב ואחר השאירי פרטים או התקשרי.

למעוניינות להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות בהדרכת ענת גרוס לאור , בקבוצה קטנה ואיכותית. השאירי פרטים או התקשרי עכשיו 0522780730. לאור טיולים

3 יתרונות של טיול מאורגן לנשים בהודו

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page