top of page

הטברנות הכי שוות באתונה

עודכן: 10 באפר׳

האוכל באתונה וביוון בכלל הוא שילוב מוצלח בין הים תיכוני המחוספס לבין השמנוני וגבינתי של הבלקן . פירוש מלטינית של  המילה טברנה היא "ביקתה או צריף" בו נאספים כדי לאכול לשתות, האווירה שמחה ומחשמלת ומאפשרת למבקרים לפרוק את עול היום עם כוס אוזו משובח. היום הן בכל העולם אבל הן התחילו ביוון עוד בימי הביינים.

אם חשקה נפשכם באוכל טעים ואווירה מחשמלת ולא רישמית  בקרו באחת הטברנות הרבות שבאתונה . דרך אגב היום כמעט ולא ניתן למצוא טברנות שמאפשרות את שבירת הצלחות המפורסמת , אותן מחליפה מוזיקת בוזוקי רקידה ולעיתים רקדנים שמקפיצים את האווירה.


טברנות ביוון בהדרכת ענת גרוס לאור
טברנה ביוון

klimataria

טברנה גדולה שממוקמת ברובע פסירי במרכז אתונה קרוב  לשוק הבשר. מגישים בעיקר מאכלים הביתיים, כגון: בשר כבש.המחירים יחסית זולים, כל יום מוסיקאים מקומיים מנגנים ומשמחים, זה בעיקר תלוי על איזה אמן נפלתם. מנת צלעות הכבש שלהם ממולצת מאוד .כתובת: Theatrou Square 2. טלפון: 103216629.

kavouras

טברנה שפתוחה כמעט כל הלילה , ותוכלו להתענג על סופלאקי חלומי. המוסיקה היא רבטיקה הידועה גם כ"בלוז יווני". טלפון: 2103810202. כתובת: Themistokleous 64, Exarhia. תחנת רכבת: אומוניה.

EN MOSXATO

ואם חשקה נפשכם באוכל טוב וגם באפשרות לשבור כמה צלחות, אז זה אחד המקומות האחרונים בהם עדיין שוברים צלחות. כל ערב מופעים מתחלפים ואווירה מחשמלת. כתובת : platia mosxato טלפון 2104828810

MEZEDOPOLIS MOUSIKO 

טברנה לצעירים, המוזיקה עכשיות לעיתים לצד בלוז יווני. אווירה שובבה ואוכל טעים 

כתובת : dekeleon 4 ברובע גאזי, טלפון 2103474536

TO PALIO ROLOI

כחצי שעה ממרכז אתונה תגיעו לנמל פיראוס. כאן תוכלו לבקר בטברנה מסורתית עם תפריט יווני, אווירה שמחה ומוסיקה מקפיצה בכל סוף שבוע. הכתובת: Dimosthenous 5 טלפון 2104126464 

OUNOPOULION

בלב שכונת פסירי תמצאו טברנה עם אוכל מעולה. כל יום מופעים עם הרכבים מוסיקלים טובים עם בוזוקי גיטרה וכינור. המחירים סבירים בהחלט והיא פעילה גם בעות הצהריים . משפחתית מאוד.

אז צאו לחגוג את שפע המסעדות , הלזניה הטעימה , הסופלקי האדיר ובעיקר האווירה הים תיכונית המחשמלת והשמחה. מאחר ואתונה מתפתחת בקצב מהיר , לפני הגיעכם לטברנה בדקו האם היא עדיין פעילה .

ענת גרוס לאור היא מדריכה וותיקה ביוון והאיים , בכל שאלה אתם מוזמנים להתקשר אלי 0522780730


טברנה ביוון בהדרכת ענת גרוס לאור

הטברנות הכי שוותאתונה ב


טברנות ביוון בהדרכת ענת גרוס לאור

הטברנות הכי שוות באתונה

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page