top of page

מרקש אטרקציות עיקריות

עודכן: 7 באפר׳

אם להתרגש ולהתאהב אז רק במרקש – "העיר האדומה" היפה והגדולה ביותר בדרום המדינה. הלב הפועם של מרוקו כולה .

 מרקש שבמרוקו אטרקציות
מרקש שבמרוקו אטרקציות

היא נקראת גם - "אדומה" על שום צבע הבתים בעיר . היא עיר של האנשים מכל הגוונים: סוחרי השוק, מספרי סיפורים בכיכר, מרכבות הסוסים, נשים ברעלות. יש בה הכל ובשפע, לעיתים גם בהגזמה. וכל בליל הריחות , הטעמים, והיופי האוריאנטלי הזה מונח עכשיו בהישג יד, מרחק שעות טיסה ספורות מכאן.

 מרקש שבמרוקו אטרקציות שווקים
מרקש שבמרוקו אטרקציות שווקים

ג’מע אל פנא –אז בואו נתחיל מכיכר העיר והשוק התוסס שלצידה הם העורק העיקרי. בואו לצפות באקרובטים, מרפאי שיניים , מאחזי עיינים, אנשי הנחשים ומספרי הסיפורים . זו חוויה להסתובב בשוק בין כל בעלי המלאכה והדוכנים הצבעוניים, לטעום מהמתוקים ומהחריפים, לנהל שיחה עם רוכלים אדיבים בטרוף.

המלאח’-הרובע היהודי מרקש
המלאח’-הרובע היהודי מרקש

מסגד אל כותוביה מסגד עתיק שהוקם בסוף המאה ה-12. מכל פינה בעיר תוכלו לראות את המינרט המתנשא לגובה רב. המסגד נחשב ליצירת פאר מהעבר. כיף לסייר בגנים שסביבו כשתאורת הלילה מוסיפה עוד קסם.

ארמון לה-באהיה- הוקם במאה ה-19 ע”י שליט מרקש - הווזיר אחמד בן מוסא, שהתגורר בו עם נשותיו ופילגשיו. היום משפחת המלוכה מתגוררת ברובו. הארמון מהווה ייצוג אותנטי לאדריכלות המרוקאית עם חיפויי הפסיפס, תקרת העץ המגולפת, עבודות השיש והאריחים המעוטרים. הוא בנוי בסגנון אנדלוסי.

מדרסת בן יוסוף – בית ספר בשפתנו , הינה אחת הגדולות בצפון אפריקה. נכנסים אליה דרך שער ברונזה יפיפה. פרוזדור מעוטר בעבודות מוזאיקה מוביל לחצר המרכזית עם בריכת האבן והקירות המעוטרים. במקום מוצגות יצירות אמנות שונות.

המלאח’-הרובע היהודי הפינה היהודית העתיקה נמצאת מדרום לכיכר הגדולה , בעבר היא הייתה מוקפת חומות, והיוותה מעין עיר בתוך העיר מרקש. כיום תוכלו לפגוש בה כמה מאות תושבים יהודים ושני בתי כנסת. חוויה לבקר במקום ולדמיין את הקהילה היהודית שפרחה בו החל מהמאה ה-16.


שוק לילי במרקש מרוקו
גמעה אל פנה -שוק לילי במרקש מרוקו

גני מז’ורל גנים בוטניים פרי יצירתו של האמן הצרפתי ז’אק מז’ורל. כיום הגנים בבעלות מעצב האופנה - איב סאן לורן. הגנים יפייפיים ועשירים בצמחים, ובעיקר קקטוסים ססגוניים .

במרקש הרעיון הוא ללכת לאיבוד עם חושים פתוחים , לרייחות , הצבעים , המוסיקה המרוקאית השמחה , בתי הקפה האוטנטיים . יש המוןמה לחוות תוך כדי טיול במרקש, התענוג מובטח בתוך אחת הערים היפות והמעניינות בעולם.

רוצים לטייל במרוקו? שלחו לנו הודעה לווצאפ : http://bit.ly/3VurjTf
הצטרפו אלינו לטיול מאורגן היוצא בקבוצה קטנה עם מדריכים מקצועיים, שיתאים בדיוק לתאריכים הנוחים לכם ולסגנון שאתם אוהבים.התקשרו 0522780730 ענת
ארוחה אוטנטית במרקש מרוקו בטאג'ין
ארוחה אוטנטית במרקש מרוקו בטאג'ין

ארוחה אוטנטית במרקש מרוקו בטאג'ין
ארוחה אוטנטית במרקש מרוקו בטאג'ין

מרקש אטרקציות עיקריות


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page