top of page

ממלכת בחריין שובבה ועשירה

עודכן: 7 באפר׳

שובבה ומיוחדת היא ממלכת בחריין, פרוש שמה הוא - "שני הימים". ואכן האי הוא צומת דרכים.

ממלכת בחריין
ממלכת בחריין

הממלכה הקטנטנה נפרסת על פני 33 איים, שהגדול הוא האי בחריין. באי זה שוכנת בירת המדינה, מנאמה. בעיר הבירה תוכלו למצוא מגדלי ענק , קניונים דימיוניים כראוי לממלכות שכלכלתן מושתת על תעשיית הנפש עתירת הכסף...אבל לא רק .

ממלכת בחריין
ממלכת בחריין

את הביקור בבחריין נתחיל ב:

מוזיאון הלאומי. זהו המוזיאון ענק המציג שפע של ממצאים ארכיאולוגיים שהתגלו ומקיף כ-5,000 שנות היסטוריה. חלק מהתצוגות מוקדש לתרבות דילמון שהיא תרבות עתיקה ששלטה באזור המפרץ הפרסי שפעלה לצד התרבות במסופוטמיה והתבססה על כריית ומכירת נחושת.

שער בחריין - זהו מבנה היסטורי מרשים זה נבנה על ידי הבריטים ומהווה שער כניסה לשוק מנאמה. זהו שוק מזרח תיכוני ענק טיפוסי . חלק ממנו מקורה בתקרת עץ יפה . שפע של דוכנים מכל טוב הארץ , מקום אידיאלי לקניות טובות ולאכילת כנאפה בבתי הקפה הקטנים, אבל כמובן לא לשכוח ...מיקוח מנומס. בשטחו של השוק נמצא בית כנסת היחידי בממלכה , קטן ודיי זנוח .

איי אמוואג'

עושר מופלג ודימיוני זה שם המשחק בבחריין . אם חשקה נפשכם בביקור ב-6 איים מלאכותיים . האיים אהובים בעיקר על עשירי העולם כולו . תוכלו למצוא שם קו חוף מפנק , עם מקומות מפוארים לספא , מגוון של מסעדות שף טעימות בטרוף ...מה שנקרא להרגע בסטייל.

ולסיום אל תוותרו על הקינוח הנפוץ ביותר בבחריין - חלבה בחריינית - זהו ללא ספק הקינוח המסורתי הפופולרי ביותר במדינה. זו ג'לי כמו חלווה עשוי עמילן תירס, זעפרן ואגוזים שונים , שונה מהחלבה שאנחנו מכירים . טעים בטרוף.

הכותבת : ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית .אני מקווה שבקרוב נצא לטיול מאורגן בקבוצה קטנה ואיכותית, שבו יתערבבו להם, רגשות, נופים,טעמים וריחות בממלכה הקטנטנה הערבית החדשה שנפתחה לנו. אז השאירו פרטים

בחריין בלילה
בחריין בלילה

שייט בבחריין
שייט בבחריין

ממלכת בחריין שובבה ועשירה


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page