top of page

מוסקבה 7 אטרקציות עיקריות

עודכן: 8 באפר׳

מוסקבה היא עיר יפה שכיף לטייל בה. ישן מול חדש , חיי לילה סוערים אוכל טעים ..תלוי את מי שואלים . עושר ושפע מציצים מכל פינה . שומרי ראש משעשים בכניסה , קוד לבוש ,מרצדס זו כנראה המכונית של העוזרות בית במוסקבה אז מה כדאי לראות בעיר המדהימה הזו .

הכיכר האדומה

הכיכר האדומה שימשה בעבר כשוק מרכזי שמשך אליו את כל תושביה של העיר ותושבי הסביבה. היא נבנתה במאה ה-15, ומהווה היום מרכז תרבותי להפגנות ,מצעדים מרשימים, קונצרטים והופעות ספונטניות. סביבה תוכלו לראות קרמלין, כנסיית ואסילי הקדוש, המוזוליאום של לנין ועוד.

הכיכר האדומה מוסקבה רוסיה
הכיכר האדומה מוסקבה רוסיה

הקרמלין

היום הקרמלין הוא מקום מושבה של ממשלת רוסיה בעבר הוא היה ביתם של צארים ידועים ברוסיה .המתחם הענק מוקף חומה ומגדלים מחודדים, ארמונות, כנסיות, מוזיאונים וכן כמה בתי מגורים שרובם פתוחים לציבור וניתן לראות בהם אוצרות עוצרי נשימה.

הקרמלין מוסקבה רוסיה
הקרמלין מוסקבה רוסיה

כנסיית ואסילי הקדוש

כנסיית ואסילי הקדוש נחשבת לאחד מסמליה הידועים של העיר. היא מורכבת מתשעה מגדלים וכיפתו של כל אחד מהם בצבע אחר, היא ממוקמת בחלקה המזרחי של הכיכר האדומה ונבנתה באמצע המאה ה-16 כדי לציין את נצחונו של הצאר איוואן האיום על הצבא המונגולי בקזאן.. Krasnaya Ploshad 4

מוסקבה
מוסקבה

המוזילאום של לנין זהו שריד קומוניסטי של העיר ,ואחת הדוגמאות לארכיטקטורה הסובייטית. הוא בנוי לאורך חומת הקרמלין בכיכר האדומה והוא גם מקום משכבו של ולדימיר איליץ' לנין כתובת: הכיכר האדומה

מגדל השעון

זהו מגדל השעון הראשון בעיר וגם הגבוה ביותר. המגדל נבנה ב-1329, אך הוחלף ב-1600 וזוהי צורתו מאז. בשנה זו נוספה לו הכיפה המפורסמת. ניתן להשקיף מהמגדל למרחקים רבים ולכן שימש במהלך ההיסטוריה כמגדל שמירה והיום רבים מהתיירים נהנים מהתצפית הנפלאה שלו.

כתובת: Red Square & Kitay-gorod

מנזר דונסקוי (Donskoy)

מנזר מרהיב ביופיו מהמאה ה-16. עד לא מזמן שימש כמוזיאון, אך בשנים האחרונות חזר לתפקד כמנזר דתי. המנזר, שמוקף חומה ומגדלים, נחשב כיום לאנדרטה לכל מה שקשור לאומנות וארכיטקטורה ברוסיה.

כתובת: Donskaya ul

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן בהדרכת ענת גרוס לאור עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית .השאירו פרטים או התקשרו עכשיו לענת 0522780730


מוסקבה
מוסקבה

  1. מוסקבה 7 אטרקציות עיקריות

📷

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page