top of page

7 מאכלים גיאורגיים עיקריים

עודכן: 9 באפר׳

הגיאורגים ידועים הכנסת האורחים החמה שלהם . השולחן מתמלא ללא הפסקה במאכלים ובטעמים רבים, וכמובן במשקה צ'צ'ה חזק ומחמם.

צ’ורצ’חלה– הממתק עשוי מאגוזי מלך, השזורים אחד לשני בחוט, שנטבלים בדבש ענבים, ונתלים לייבוש. מר
צ’ורצ’חלה ממתק גיאורגי עשוי מאגוזי מלך

את הבוקר פתחנו עם כמה סוגי חצ’אפורי שזה בצק ממולא בגבינה מקומית הנאפה בתנור אבן, ישנם לפחות 60 סוגים: עם ביצה , עם תרד ,בשר, ובעצם כמעט עם כל מה שעולה על דעתכם ..והכל אורגני מגידולים מקומיים.

ומה עוד:

חינקלי - הן כופתאות עשויות בצק, שנחשבות לאחד המאכלים הלאומיים של גאורגיה. באזורים שונים בגאורגיה מכינים חינקלי עם מילויים שונים, כאשר בין הפופולאריים שבהם הם בשר בקר או טלה, גבינות, פטריות או מחית תפוחי אדמה.אז איך אוכלים חינקילי? אוחזים בראש החינקילי , שותים את הפנים, ואז אוכלים את התוכן ...זו חוויה בפני עצמה.

 חינקלי - הן כופתאות עשויות בצק, שנחשבות לאחד המאכלים הלאומיים של גאורגיה
חינקלי כופתאות גיאורגיות עשויות בצק

יש מספר סוגי לחמים שאת כולם ניסינו ואלו הם:

שותי – זהו לחם גאורגי מוארך העשוי מחיטה מלאה ומעוצב בצורה של סירת קנו לוואשי – הלחם העגול והמסורתי.. פורי – לחם עגול שנאפה בתנור אבן , בכפרים תמיד תמצאו תנור אבן מרהיב ביופיו טעם הלחם נהיה מעושן ומיוחד. צ'אדי – לחם שעשוי מקמח תירס. קצת חמאה למרוח עליו ...וזה טעם גן עדן ולקינוח איך אפשר שלא ...

סולוגוני - גבינה גיאורגית ביתית חלומית . צ’ורצ’חלה– הממתק עשוי מאגוזי מלך, השזורים אחד לשני בחוט, שנטבלים בדבש ענבים, ונתלים לייבוש. מראה הצ'ורצ'חלה שנוצר דומה לנקניקיה, ומכאן שמו בטורקית- נקניק אגוז את המסע הקולינאריה הזה ליווה הצ'צ'ה משקה אלכוהולי במגוון טעמים . בכל פינה יציעו לכם טעימה ..לכו על זה .

למעוניינים להצטרף לטיול איכותי בהדרכת ענת גרוס לאור עם כל הנוחות והחוויות השאירו פרטים או התקשרו 0522780730 עכשיו ,http://bit.ly/3VurjTf


חצ'פורי במילוי גבינות , טעם גן עדן עם גבינות מקומיות בטיביליסי גיאורגיה
חצ'פורי במילוי גבינות

7 מאכלים גיאורגיים עיקריים



פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page