top of page

הירושימה יפן אטרקציות מרכזיות

עודכן: 4 באפר׳

הירושימה ,בדרום האי הונשו, האי הגדול מבין ארבעת האיים המרכזיים של יפן. ביום ה - 6 באוגוסט 1945 , בשעה 8.15 בבוקר, הטיל מטוס אמריקני פצצת אטום על הירושימה - "ילד קטן" קראו לה. כ - 70 אלף נהרגו מיד ועוד אלפים לאחר מכן כתוצאה מהשפעת הקרינה הרדיואקטיבית. העיר נחרבה כולה , והינה היום כ- 70 שנה אחרי זו עיר פורחת ומתפקדת. זו גדולתם של היפנים - לצמוח מתוך החורבות . רק היפנים יכולים לקרוא לאתר הנצחה "פארק השלום" כסימן לבאות .


שער טורי הירושימה ענת גרוס לאור


מוזיאון ופארק השלום (Hiroshima Peace Memorial Museum)

המוזיאון המרהיב עוצב על ידי האדריכל המפורסם Kenzo Tange ובנייתו ארכה 4 שנים עד שהוא נפתח נפתח בקיץ 1955. במוזיאון תוכלו לראות בגדי ילדים מהתופת, ועדויות רבות של ניצולים. כמו כן, מייצג שמראה כיצד נראתה הירושימה לפני הפצצה ומה קרה שניה אחרי שהפצצה הוטלה .

טירת הירושימה (Hiroshima Castle)

טירת הירושימה הוקמה המאה ה-16 על נהר אוטגאווה . לאורך השנים שימשה הטירה את ביתו של המושל ומוקמה באיזור אסטרטגי.בזמן מלחמת העולם הראשונה והשניה שימשה הטירה כמפקדה של צבא יפן. כמו רבים ממבני העיר היא נחרבה כולה בפצצה ושוחזרה באופן מושלם.


טירת הירושימה יפן בהדרכת ענת גרוס לאור
טירת הירושימה

מייאג'ימה (Miyajima)

מייאג'ימה הוא אי במפרץ הירושימה, מגיעים אליו בנסיעה במעבורת שאורכת כ-10 דקות. באי יש מספר אטרקציות עיקריות, ראשית הרחובות הצרים מלאים בחניות לממכר תוצרת מקומית וכן מזכרות. האוכל שמיימי באי הזה. מקדש איטסוקושימה הבנוי על קלונסאות שנישאות על פני המים מהווה אטרקציה יפיפיה, למקדש יש שער טורי מפורסם שבשעות השפל ניתן לפסוע עד אליו, הוא מהווה אחד מסמלי יפן כולה.

הר מיסן שמתנשא לגובה של 536 מטר ונחשב לקדוש בדת השינטו.ניתן לעלות הרכבל עד לנקודת תצפית ראשונה ולהמשיך רגלית. הנוף הנשקף ממעל עוצר נשימה.

אוקונומיאקי - בהירושימה חייבים לנסות את האוקונומיאקי , שזו הכלאה בין חביתה לפנקייק גדוש בכרוב ועוד דברים טובים. זהו במאכל המפורסם של העיר.

מומלץ להקדיש לעיר יום עד יומיים.

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה ביפן בכל שאלה התקשרו 0522780730 ואשמח לעזור


הירושימה פארק השלום בהדרכת ענת גרוס לאור
הירושימה אטרקציות מרכזיות

הירושימה יפן אטרקציות מרכזיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page