top of page

שייט בבק וואטרס בקראלה הודו

עודכן: 7 באפר׳

אחד מסימני ההיכר של מדינת קראלה שבדרום הודו הוא

ה-Backwater – זהו אזור של לגונות, תעלות, אגמים נהרות הפרושה כמעט לכל אורכו של החוף של קרלה ונכנסת גם עמוק אל תוך היבשת.

Backwater קרלה תת הישבת הודו
Backwater קרלה תת הישבת הודו

שייט בבק ווטרס בקרלה הודו
שייט בבק ווטרס בקרלה הודו
שייט בבקווטרס באלפי ,מדינת קרלה הודו
שייט בבקווטרס באלפי ,מדינת קרלה הודו

זהו איזור לגונות שופע תבלינים וטבע פראי. מקומיים שמתגוררים ממש על המים ובעיקר שקט ואוויר נקי. בו ניתן לשוט ביו הלגונות ולהתרשם מחייהם של התושבים. עיר השוק קילון (Quillon) מהווה את שער הכניסה הדרומי לאזור זה, ושווה ביקור בפני עצמה הודות להיותה מרכז סחר בתבלינים ובאגוזי קשיו. היום הבק ווטרס היא אטרקציה תיירותית שחובה לחוות כאשר מגיעים לדרום .

אנחנו קיבלנו הצצה לחייהם של התושבים המעבדים את שדות האורז, ואת גידולי התבלינים לצד בתיהם הצנועים. הכל שופע וירוק, ציפורים שמעולם לא ראינו, פרחים יחודיים וכמובן פרח הלוטוס על שורשו הטעים להפליא.

בק ווטרס- משייט בספינה קטנטנה ועד ארוחות גורמה

יש אפשרויות רבות לחוות את חווית הבק ווטרס(Back Waters) בתעלות אלו, הכל תלוי בתקציב ובסגנון שלכם. מבית ספינה עם ארוחת גורמה שבv ניתן ללון לילה, מעיין מלון צף , או סירה קטנה עם שני חותרים , שזו החוויה שאנחנו בחרנו מאחר וסירה קטנה יותר יכולה להכנס למעבה היער בקלות . וכמובן שניתן לקחת מעבורת רגילה, המשמשת כספינת אוטובוס עבור התושבים ושטה בין יעדים שונים, לדוגמא מקולאם לאלפי, או מאלפי לקוטיאם. זה ב"כ שייט בן שלוש שעות ואפשר לרדת בכל תחנה בכפרים שבדרך, ויש הרבה . בצידי הדרך ניתן לעצור לארוחה בבית משפחה הודית על טהרת הטריות . אגוז מוסקט טרי שמעולם לא ראינו , פלפל שחור שעדיין לא יבש, וציפס מעדן שעשוי משורש הטפיוקה וטוגן בשמן קוקוס .

בהדרכת ענת גרוס לאור 0522780730 למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית השאירו פרטים או התקשרו עכשיו .


על גדות הבק ווטארס במדינת קרלה בהודו
על גדות הבק ווטארס במדינת קרלה בהודו

שייט בבק וואטרס בקראלה הודו


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page