top of page

גואה בהודו גן עדן של מסיבות נופים וטבע

עודכן: 7 באפר׳

כשחושבים על גואה, חושבים על מסיבות ובלאגן . אבל תתפלאו זה לא רק . מדינת גואה היא הקטנה בתת היבשת הודו , ממוקמת במערב הודו . מיקומה הנוח מאפשר למטיילים לבחור האם להמשיך לדרום או לצפון.

גואה הודו חוף
גואה הודו חוף

היא ידועה בזכות חופים לבנים, שקיעות מרהיבות ומתירנות רבה . גואה התגלתה על ידי השייט הפורטוגזי וסקו דה גמא בשנת 1498. וכתוצאה מהמפגש הזה, הפכה גואה לקולוניה פורטוגזית ונשארה כזו עד שנת 1961.

בגואה על החוף
בגואה על החוף

בגואה חופים רבים , חלקם שקטים יותר כמו פאלולים ואחרים הומים ומלאי ישראלים כגון ארמבול ואנג'ונה, שאפשר לקרוא להם "מדינת ישראל הקטנה" , בכל פינה תראו שילוט בעיברית. הרחובות הם שוק אחד ארוך של חנויות בהם מבחר עצום של דברים ומזכרות, ובחופים מסתובבים רוכלים עם כל מה שרק תחלמו עליו.

בגואה יש נהרות ונחלים עם מים צלולים, ומזג אוויר נוח מאוד ביו החודשים נובמבר- מרץ. החיים בה, כמו ברוב חלקי הודו מאוד זולים.

גואה על החוף ילדה הודית
גואה על החוף ילדה הודית

גואה היא בית לכל גיל , מסיבות פרועות וחיי לילה סוערים ומסעדות עם אוכל מופלא וקולינאריה משובחת. אז אם חפצה נפשכם ברביצה ומרגוע , גואה היא מקום עבורכם .

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן בהדרכת ענת גרוס לאור עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית . השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 0522780730


מקדש בגואה הודו
מקדש בגואה הודו


בוטנים בשוק בגואה
בוטנים בשוק בגואה


גואה בהודו גן עדן של מסיבות נופים וטבע


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page