top of page

ברלין מסעדות ובתי קפה

עודכן: 7 באפר׳

ברלין זה רק לא רק בירה ובלאגן . מסתבר שיש גם אוכל משובח במסעדות מגוונות ששוות לכל כיס . כל אחד ימצא את המסעדה שלו באווירה והטעמים האהובים עליו .

מסעדות וברים בברלין לאור טיולים
מסעדות וברים בברלין

ואלו המקומות המומלצים ביותר:

מסעדת 893

מסעדה יפנית הכי שיקית שיש בברלין . מוזיקה עכשוית וציורי גרפיטי מרתקים שמעטרים את קירות המסעדה. ניתן לראות את הנעשה במטבח שסביבו נבנה בר אוכל . חוויה טעימה ואווירה כייפית .

sat 18.30-23.00Kantstr30-23.00


מסעדות וברים בברלין לאור טיולים
מסעדות וברים בברלין

THE BIRD

מסעדת המבורגרים ענקיים עסיסיים וטעימים לפליא עם כל תוספת שתעלו על דעתכם . אם תגיעו בין 16:00-18:00 תוכלו גם להנות מבירה 1+1 וכנפי עוף מתקתקות ביורו אחד .

https://thebirdinberlin.com/

Zur Letzten Instanz

זו המסעדה הוותיקה בעיר שמהווה מקור משיכה לבליינים . היא ממוקמת בתוך מבנה יפה שנבנה במאה ה – 16 האוכל שמוגש הוא אוכל בווארי טעים ומגוון שחובה לשלב אותו עם בירות ענקיות מהחבית .

כתובת: Waisenstrasse 14-16

מסעדות וברים בברלין
מסעדות וברים בברלין

Grill Royal

לאוהבי הגריל זו מסעדה בשבילכם . היא ממוקמת ברובע "מיתה" היפה . מנות גדולות וטעימות להפליא במחיר סביר

Monsieur Voung

מסעדה ויאטנמית קטנה מהחביבות עלי בברלין. תמיד תראו בה תור משתרך אבל שווה לחכות כי הכל זורם מהר. מרקים עם מיטב האיטריות והטעמים מוגש בצלחות מעוצבות , ספרינג רול איכותי וטעים . מחירים סבירים בהחלט .הצמחונים מבינכם ימצאו שפע של אפשרויות .

Transit

מסעדת טפאסים זולה וטעימה . מנות קטנות ומגוונות שעליכם לבחור לבד באמצעות פתקיות שיחכו על השולחן . המחיר כ-3 יורו לטפאס . שווה בהחלט.

https://www.transit-restaurants.com/

Tel. 03091703121

מסעדות וברים בברלין
מסעדות וברים בברלין

Umami

מסעדה סינית משפחתי טעימה ואותנטית . למסעדה שני סניפים: בפרנצלאור ברג במזרח העיר והשני קרויצברג ברובע הטורקי. חוויה של טעמים וריחות .

Restaurant Bastard

ואי אפשר בלי בית קפה סמוך לנהר בקרויצברג. תמצאו כאן ארוחת בוקר טעימה ומגוונת עם כמובן פרעצל מקורי טעים . בימי שלישי ושישי ישנם דוכנים כייפים לאורך הנהר ותוכלו להנות גם מהם .

מסעדות וברים בברלין
מסעדות וברים בברלין

Hofbräu Berlin איך אפשר בלי נקנקיה בווארית שמנונית עם פירה וכרוב בצד .מסעדה אוטנטית יחסית זולה עם אוכל איכותי ותפריט מגוון מאוד . כולם יושבים עם כולם ושמח מאוד . המלצרים לבושים במיטב במסורת הבווארית ומידי ערב יש הופעות .ושמח . שימו לב כוסות הבירה הן של ליטר!!!!

Karl-Liebknecht-Str. 30, 10178 Berlin:כתובת

Riva Bar

בר/מסעדה חביב, הקרוי על שמו של מלך השערים מנבחרת איטליה – ג'יג'י ריבה. הרבה אלכוהול ואוכל טעים ובעיקר אווירה קסומה של חופש . כיף אדיר .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית בגרמניה התקשרו 0522780730 בכל שאלה אנחנו לשירותכם.


ברלין מסעדות ובתי קפה

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page