top of page

אתונה רובע הפלאקה

עודכן: 7 באפר׳

יוון היא יעד מושלם למי שרוצה לצאת לחופשה ביעד קרוב ובתקציב שלא מחייב שבירת תכנית חיסכון.

רובע הפלאקה
רובע הפלאקה

הפלאקה, היא השכונה העתיקה ביותר באתונה.זהו הרובע העתיק של אתונה מורכב מסימטאות קסומות וצרות ובתים משופצים הבנויים על צלע ההר . הפלאקה שוקקת חיים ומלאה מבנים וחצרות שוחזרו בזמן האחרון. האיזור נודע בעיקר בשפע של חניות ובטברנות מקומיות. הכיף הכי גדול הוא ללכת לאיבוד ברחובות הצרים. ותוך כדי שיטוט תגיעו לכיכר ארידס (Aerides Square), מגדל הלניסטי קדום, עמודים של מקדשי האקרופוליס ושרידים רומיים מרהיבים .

רובע הפלאקה
רובע הפלאקה

הכי כיף זה לסיים את היום בארוחת ערב בפלאקה. טברנות ומסעדות יש כאן בשפע. אם חשקה נפשכם באוכל יווני מקומי אוטנטי, תוכלו למצוא אותו במסעדה מומלצת במיוחד בשם Byzantino . אם אתם חובבי דגים, עדיף להמשיך למדרגות האבן התלולות המוליכות למסעדת Psara . מעבר לאוכל ולמוסיקה השמחה שעולה מכל עבר , כאן תוכלו לחוות את יוון כפי היתה לפני כ-200 שנה, כשאף בניין חדש עוד לא ניבנה ושינה את אופיה של העיר.

אז אכלנו ובעיקר רקדנו לצלילי הבוזוקי בטברנה נפלאה , וגם התנסתי בשבירת צלחות שאופיינית למקום עוד מהעת העתיקה . זהו מנהג שבא לאפשר לבעלי מעמד גבוה לפרוק את אבלם וכאבם . רעיון נפלא להוציא עצבים .

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו לענת גרוס לאור מדריכה מקצועית 0522780730

יוון נמל פיראוס
יוון נמל פיראוס

אתונה רובע הפלאקה

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page