top of page

איחוד האמירויות תשובות לכל השאלות

עודכן: 6 באפר׳

המון שמועות על איך ומה באיחוד האמירויות, החל מלבוש צנוע בלבד, האם מסוכן באיחוד האמירויות , אז החלטתי לענות אחת ולתמיד על השאלות שמטרידות את כל מי שמחפש לטוס ולטייל באיחוד האמירויות.


בורג' אל ערב מלון 7 כוכבים
בורג' אל ערב מלון 7 כוכבים

מהו האזור המרכזי בדובאי?

בשונה ממדינות בעולם בהן איזור מרכזי עם עשרות מסעדות, אטרקציות ופעילויות שונות וכולם במרחק פסיעה זה מזה, בדובאי המצב שונה. בדובאי ישנם מרכזים רבים שבכולם יש את רוב האטרקציות האפשריות . למשל: בקניון דובאי תוכלו למצוא מסעדות וחנויות לצד אטרקציות לא שגרתיות כמו המגדל הגבוה בעולם הבורג' חליפה, אקווריום דובאי ופארק שעשועים מקורה VR, אך אם תרצו לבקר בים תאלצו לקחת מונית. המיקום בו תשהו אינו קריטי , מאחר שממילא תאלצו לעבור במונית או ברכב ממרכז אחד למשנהו, בנוסף המרחק מאמירות אחת לשניה זה בערך כשעה וחצי נסיעה .

האם מותר לזוג לא נשוי לישון במלון יחד ?

ישנה אגדה אורבנית שזוג נשוי אינו יכול ללון באותו חדר במלון , הסירו דאגה מלבכם . זו עיר מודרנית ואף אחד לא יבוא לבדוק את תוקף נישואיכם . רצוי כמובן לנהוג בכבוד לתרבות ולא להתערטל בציבור.

מגדל בורג' חליפה
מגדל בורג' חליפה

קוד לבוש בחופשה באמירויות?

מזג האוויר באמירויות חם כמעט לאורך כל השנה, שעות האור רבות בחודשים מרץ עד נובמבר, סביר להניח שתוכלו להסתפק בלבוש קצר. לעומת דצמבר עד פברואר (חורף) אז הלילות יכולים להיות קרירים, מידי פעם גשם קליל, לכן הציידו בלבוש חמים בנוסף ללבוש הקצר .

לא רק הטמפרטורות מכתיבות את הלבוש באמירויות , אלא גם המסורת, הדת ומה שביניהן ולכן נהוג להתלבש בצורה צנועה, גם בימים החמים ביותר. למרות שסביר להניח שלא יעירו לכם ,גלו רגישות למנהגים בעיקר כשאם במרחב הציבורי .

האם מותר לצלם אתרים באמירויות?

ברוב במקומות אסור לצלם עם מצלמות מקצועיות . גם במקומות שתומר צריך לשים לב היטב את מי או את מה מצלמים . מספיק שתושב אחד יחשוב שצילמתם משהו אסור ומיד המשטרה תופיע .

חברים צלמים חובבים זה אינו המקום עבורכם , לכל משימת צילום צריך לקבל אישור מראש ממדור מיוחד באמירות שבה אתם נמצאים .

מזג האויר -האמירויות נמצאות באזור אקלים טרופי

אזור אקלים טרופי מאופיין בשעות אור רבות, חום ולחות גבוהה, בדומה למדינות כמו הודו , גווטאמלה ומצרים. הלחות הגבוהה גורמת לממטרי גשם פתאומיים , אם כי הם נדירים יחסית באזור האמירויות

החורף מתחיל בנובמבר ומסתיים ביוני . יחסית לחורף תמיד חם עם טמפרטורה ממוצעת של 20-25 מעלות

הקיץ מתחיל ביוני ומסתיים באוקטובר, והקיץ לוהט עם טמפרטורה ממוצע של 35-40 מעלות.

מה צריך לדעת לפני ששוכרים רכב יוקרה באמירויות?

כדי לשכור רכב יוקרה תצטרכו להוציא רישיון נהיגה בין לאומי, את הרישיון תוכלו להוציא בהליך פשוט ברוב חנויות המשקפים או ברשתות הפארם השונות, כל מה שנדרש הוא להגיע עם רישיון הנהיגה הישראלי שלכם אל החנות, לשלם סכום של כ-10 ש"ח ולקבל את הרישיון, שימו לב שרישיון הנהיגה הבין לאומי הינו בעל תוקף קצר מועד .

רכשו ביטוח שמכסה הכל- החל מהחלפת גלגל , שריטות הכל פשוט הכל , כל תיקון ברכב יוקרה עשוי לעלות מאות שקלים .

צלמו את הרכב מכל פינה אפשרית , כאילו אין מחר, זה יגן עליכם מתביעות סרק .

זול יוצא יקר - הזול בדרך כלל עולה ביוקר ולכן כאשר אתם מתכוונים לנהוג על רכב ששווה לפחות כמה מאות אלפי שקלים אל תעזו אפילו לנסות לחסוך כמה שקלים בודדים, זכרו כי השקט הנפשי שלכם והבטיחות שלכם היא לפני הכל, מצאו חברה אמינה שיש לגביה המלצות של ישראלים ,דאגו לביטוחים עוד מהארץ והזמינו את הרכב שחלמתם עליו מראש, כי בדרך כלל לא כל רכבי היוקרה יהיו זמינים בעבורכם מהיום למחר.

דובאי מוזיאון העתיד
דובאי מוזיאון העתיד

אירועים מיוחדים בדובאי לפי חודשי השנה

יוני - יום האב (Father’s Day)

אוקטובר : GITEX- שבוע הטכנולוגיה של דובאי (GITEX Technology Week), ליל כל הקדושים (Halloween).

נובמבר - שבוע העיצוב של דובאי (Dubai Design Week), אתגר הכושר של דובאי (Dubai Fitness Challenge)

דצמבר: יום העצמאות של איחוד האמירויות (UAE National Day), יום הזיכרון (Commemoration Day), חגיגות חג המולד וערב השנה האזרחית החדשה.

ינואר: פסטיבל הקניות של דובאי (Dubai Shopping Festival), פסטיבל האורות של דובאי (DSF Drone Light), מרתון דובאי (Dubai Marathon), יום ראש השנה האזרחית החדשה (New Year’s Day).

פברואר: פסטיבל הג'אז הבינלאומי של דובאי (Dubai International Jazz Festival), יריד הכלות השנתי של דובאי (Dubai Bride Show), יום האהבה (St. Valentine’s Day).

מרץ: פסטיבל האוכל טעם דובאי (Taste of Dubai), תצוגת אמנות בינלאומית בדובאי (Art Dubai), יום האם (Mother’s Day), יום האישה הבינלאומי (International Women’s Day), יום פטריק הקדוש (St. Patrick’s Day).

בכל מקרה מתי תבחרו לבקר באמירויות צפויה לכם חופשה בלתי נשכחת, עם נופים עוצרי נשימה, חוויה קולינרית עשירה, מגדלים באוויר ,שופינג באקסטרים ואווירה מיוחדת שלא דומה לשום מקום אחר בעולם. תהנו!

ענת גרוס לאור - מדריכה וותיקה ומנוסה באיחוד האמירויות. בכל שאלה אשמח לעזור 0522780730



איחוד האמירויות ,דובאי, אבו דאבי, בורג כליפה , ענת גרוס לאור


המסגרת דובאי
המסגרת דובאי

איחוד האמירויות תשובות לכל השאלות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page