top of page

אטרקציות בדובאי

עודכן: 7 באפר׳

הינה זה בא ...עכשיו כבר אפשר לטוס למדינה העשירה והיפייפיה הזו. עושר שהטבע והעין של הישראלי לא רגילה לראות .עד היום הסוד לביקור ישראלים באיחוד האמירויות היה דרכון זר.

מגדל בורג' חליפה בדובאי
מגדל בורג' חליפה בדובאי

בשקט ובאישור הרשויות הוקם בית כנסת וקהילה יהודית שמונה 300 איש פורחת בשנים האחרונות. דובאי היא נסיכות קטנטנה , אחת מ-7 הערים שמרכיבות את איחוד האמירויות שהכל בה הכי ענק ולא דימיוני. יש שם מגדל הגבוה בעולם-בורג' חליפה, הקניון הגדול בעולם, המזרקה הגדולה בעולם וכך הלאה. אז רגע לפני שכל עם ישראל טס ליעד החלומי הזה ריכזתי לכם את המקומות שחייבים לבקר בהם בדובאי...אז בואו נתחיל:

מגדל בורג' חליפה בדובאי
מגדל בורג' חליפה בדובאי

בורג’ חליפה

זהו המגדל הגבוה ביותר בעולם! בעל 163 קומות ומתנשא לגובה 828 מטר. בכניסה למגדל מתקיים מדי יום בשעות הערב ,מופע מים מרהיב ביופיו. האמיצים ביניכם יוכלו להלך על רצפת זכוכית ולהרגיש ולרחף מעל העיר דובאי.

Dubai Fountain מזרקות דובאי

אטרקציה המדהימה של המזרקות הממוקמות בסמוך למגדל בורג’ חליפה ולקניון דובאי.

מומלץ להגיע למופעי המזרקות בשעות הערב. האפקטים מדהימים ומשולבים במוזיקה ידועה ומהנה.

ערוץ נחל דובאי

מי שמעוניין לחוות את ההיסטוריה של העיר, מומלץ להגיע בשעות הערב לערוץ נחל דובאי, לקחת שיט על סירת דאו (dhow), סירה בדואית ששימשה בעבר לסחר ותחבורה, ואילו היום אלו מסעדות מפוארות צפות עם מוזיקה.

כאשר הסירה תעגון בעברו השני של הנחל תוכלו לערוך טיול קצר ולספוג את ריחות חנויות התבלינים לצד הצבעים וההוויה של העיר העתיקה.

פאלם ג’ומיירה

שטחה של דובאי קטן יחסית, וכדי להגדיל את רצועת החוף נבנו 3 איים מלאכותיים בצורת עצי תמר. סביב כל אי

פאלם ג'ומירה דובאי
פאלם ג'ומירה דובאי

הוקם שובר גלים .

האי הקטן והמפורסם שבהם נקרא על שם החוף פאלם ג’ומיירה , הוא נחשב לאי המלאכותי היפה מבינהם בדובאי. תוכלו למצוא בו את בתי המלון הטובים ביותר.

ועשירים מהעולם כולו רכשו וילות יוקרתיות ועצומות לאורך הטיילת היפה המשלבת מסעדות וקניונים.

השוק הגדול Al Souk Al Kabir

עיר ערבית ללא שוק זה דבר שלא קיים . בשוק בעיר העתיקה של דובאי, בו תוכלו למצוא ולרכוש ,תלבושות מסורתיות, כלי נוי ובית בסגנון דובאי, תבלינים, ומכל טוב הארץ. הסוחרים אדיבים ומסבירי פנים.

שווקים נוספים

כיאה לעיר ערבית יש שווקים רבים מחולקים לפי מרכולתם והם : בור דובאי שוק מרקט-שוק הטקסטיל,

מנא בזאר שוק מקורה עם חנויות תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה, תיקי נשים ותיקים לנסיעות לעיתים זיופים ברמה טובה , בגדים וחנויות לממכר פירות יבשים. שוק התכשיטים - שוק תכשיטי זהב גדול עם מבחר גדול של בעיצובים איטלקיים מיובאים בעיקר מהונג קונג. וכמובן אם מתחשק לכן עוד קניות ושופינג בדובאי, תוכלו למצוא אותם בקניונים רבים בעיר.

מגדל בורג אל ערב דובאי
מגדל בורג אל ערב דובאי

כמובן גם לילדי יש המון אטרקציות כגון , אקווריום ענק, שייט סירות, אתר סקי מקורה ועוד.

ניסיתי להעביר את החוויה של העיר העשירה שאינה שוכחת את עברה. ברחובות גברים ונשים לא מביעים חיבה ...כן כן גם תיירים . העיר ותושביה עדינים ומסבירי פנים כל עוד שומרים על נורמה וכבוד לסביבה , למסורת ולתושבים .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית באמירויות למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות ובקבוצה קטנה ואיכותית , השאירו פרטים או התקשרו 0522780730


דובאי ממבט על - איחוד האמירויות
דובאי ממבט על - איחוד האמירויות

אטרקציות בדובאי

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page