top of page

5 מאכלי רחוב נפוצים בהולנד

עודכן: 8 באפר׳


בהולנד אוכל רחוב מאוד נפוץ וטעים בטרוף . המון דוכני ומשאיות מזון מציעות כל טוב שלעיתים טעים יותר ממסעדות מישלן . ואלו כמה מהיותר מפורסמים שאני אוהבת.

סטרוּפּוָואפֶל

סטרוּפּוָואפֶל וופל הולנדי
סטרוּפּוָואפֶל וופל הולנדי

‏‏‏ מי לא אוהב וופל ?? עוגייה טעימה זו מורכבת משתי שכבות דקות של ופל וביניהן סירופ מתוק מתוק , הדרך המומלצת לאכול אותה היא להניחה על ספל קפה או תה חמים ולהניח לאדים לחמם את המילוי. יאמי .

פּאנֶקוּקֶן


פּאנֶקוּקֶן פנקייק הולנדי
פּאנֶקוּקֶן פנקייק הולנדי

שם יפה יש לפנקייק ההולנדי . הפנקייק גדול ודק יחסית לפנקייקים האחרים. נהוג לאכול אותו עם תפוחי עץ ובננות שתקבלו עם כוסית קטנה של סירופ סוכר, או בגרסה המלוחה כמו בשר או גבינות.

קרוֹקֶטֶן

זהו סוג אוכל מהיר ומוכר מאוד . אלו קציצות בשר בפירורי לחם ומטוגנות בטיגון בשמן עמוק. פרט לגרסה המסורתית קיימים מילויים נוספים, ובפאבים ובברים תמצאו גרסה של קרוקט במילוי ממרח בוטנים ובשר קצוץ. תוספת נהדרת לצד בירה קרה .

פּאטאט


פּאטאט -ציפס הולנדי חלומי
פּאטאט -ציפס הולנדי חלומי

אין על גירסת הציפס ההולנדי .ההולנדים אוהבים לאכול טוגני תפוחי-אדמה בגביע נייר עם כמויות של רוטב מיונז או סוגי רטבים נוספים.

הרינג הולנדי


הרינג הולנדי
הרינג הולנדי

בדוכני רחוב בהולנד תוכלו לאכול דג הרינג בשלמותו עם בצל ומלפפון חמוץ בכריך או בצלחת או לנהוג כמו הולנדי אמיתי ולאחוז בקצה הדג ולנגוס בו כשהוא נישא באוויר.

אז יהיה לכם בתאבון גדול.. והעיקר שתהנו

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית .מסע אחר וייחודי. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו . לאור טיולים


חנות גבינות בהולנד אמסטרדם
חנות גבינות בהולנד אמסטרדם

פנקייק הולנדי
פנקייק הולנדי

#טיולמאורגן_טיולנשים_מסע חוויתי_לאורטיולים_אטרקציותבהולנד#

5 מאכלי רחוב נפוצים בהולנד

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page