top of page

דובאי 3 מלונות יוקרה שחובה להכיר

עודכן: 7 באפר׳

מחפשים פאר מעבר לכל דימיון? אתם תמצאו אותו בדובאי שהאמירויות . זהו יעד חדש עבור הישראלים אבל עבור העולם זו פנינה בשירות העושר המוגזם כבר שנים רבות . אז איפה לנים הכי ביוקר?

בורג' חליפה דובאי
בורג' חליפה דובאי

מגדל בורג' ח'ליפה הוא מגדל וגורד השחקים ,המילה בורג' פירושה מגדל .זהו הבניין והמבנה הגבוה בעולם, אשר שוכן בעיר דובאי שבאמירות ,לבניין 163 קומות, והוא המבנה בעל מספר הקומות הגדול בעולם. 37 הקומות התחתונות של הבניין הן מלון מפואר עם סוויטות מפנקות ופאר עוצר נשימה .

אם התאחסנתם במלון יפנקו אתכם בכרטיס לתצפית מראש המגדל ,עליכם להגיע לקומה 124 אשר נקראת The Top, ואם אתם רוצים לתצפת ממקום יותר גבוה תוכלו לעלות לקומה 148 הנקראת Burj Khalifa SKY. התצפית מהמגדל כולל טלסקופ אלקטרוני אשר דרכו ניתן לצפות על הנוף המהמם מסביב בזמן אמת. את הטלסקופ תוכלו

בורג' חליפה דובאי
בורג' חליפה דובאי

לקבל במרפסת התצפית בקומה 124. במידה ואתם רוצים להגיע לקומה 148, קחו בחשבון כי הכניסה לקומה זאת הינה לחצי שעה בלבד, לאחר מכן תצטרכו לרדת לקומות 124-125 שם תוכלו להיות כמה זמן שתרצו. במידה ואתם מתכננים לצפות בשקיעה תכננו הגעה מראש של שעה וחצי והזמינו כרטיסים מראש, על מנת שתגיעו בזמן ולא תפספסו. בינתיים תהנו ממסעדת השף המדהימה והאוטנטית בסמוך ללובי המלון. אם חשקה נפשכת בקניות תוכלו למצוא אותן בשופינג בדובאי.





בורג' אל-ערב או מגדל הערבים ,הוא מלון פאר בדובאי. זהו המלון הרביעי בגובהו בעולם. הוא נבחר רק לאחרונה

בורג' אל-ערב דובאי
בורג' אל-ערב דובאי

למלון הכי טוב בצפון אמריקה והמזרח התיכון במגזין האמריקאי היוקרתי Travel + Leisure ומוגדר כ"מלון 7 כוכבים היחיד בעולם". המלון ניצב על אי מלאכותי בים במרחק נגיעה מחוף המפרץ הפרסי, מחובר ליבשה רק דרך גשר מעבר פרטי. הוא נבנה בצורת מפרש של דאו מעיין כלי שיט ערבי עתיק. קרוב לקצה הבניין יש מנחת מסוקים ובצדו השני של הבניין, ממש מעל הים, ישנה מסעדה שנקראת "אל-מונתהא", הנתמכת על ידי קורה. מסעדת שף יקרה אבל שווה כל ביס . עלות חדר ללילה מתחילה בכ-4,000 שקלים, והסוויטה המלכותית היא היקרה ביותר ומחירה חוצה את רף 120,000 ₪ , מעניין לנסות .

מלון אטלנטיס דה פאלם

 מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי
מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי

מלון זה נחשב לאחד המלונות המפוארים בעולם, הוא ממוקם על חוף פרטי באורך של 800 מטרים באי התמרים של דובאי, ונמצא למעשה מתחת לפני הים ומנסה לשחזר את חוויית היבשת האבודה אטלנטיס. במתחם 1,548 חדרים וגולת הכותרת היא פארק המים המשגע. מחיר לזוג ללילה: 1,006 שקלים. המחיר נעשה מעט יותר נוח .

אז לא משנה איזה מהמלונות תבחרו , העיר מלאת חוויות גם כך . אני חושבת שיש חשיבות לאיזור המלון יותר מאשר לפאר אלא אם באתם לחופשה ללא תזוזה , כזאת של בטן גב .

אבל זיכרו שנכון שכיף לנסוע בלמבורגיני אבל לא כשהיא של המשטרה המקומית . בדובאי חוק הוא חוק אין באמצע וחשוב להבין מה מותר או מה אסור לעשות בדובאי.

כותבת: ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית באיחוד האמירויות לפרטים 0522780730

עוד מידע על קניות בדובאי : שופינג בדובאי

אי התמרים דובאי איחוד האמירויות
אי התמרים דובאי איחוד האמירויות

דובאי 3 מלונות יוקרה שחובה להכיר

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page