top of page

14 ימים טיול לארץ המלכים – ראג'סטאן שבהודו

עודכן: 2 במרץ 2021

רג'יסטאן ארץ המלכים של הודו . טיול חוויתי עם צבעים , ריחות וטעמים אוטנטיים . טיול מאורגן עם כל הנוחות והשפע.אז בואו נתחיל.

יום 2 +1: טיסה ת"א - דלהי

דלהי

ניו דלהי - מקדש לאלת השפע - לאקשמי
ניו דלהי - מקדש לאלת השפע - לאקשמי

אחרי ארוחת בוקר נצא לסיור בעיר דלהי. ונבקר בשער הודו, מתחם הפרלמנט, מסגד ג’אמה, אנדרטת גנדי, בקבר הומאיון – מתחם בניינים הבנוי בסגנון מוגולי ושוכן בניזאמודין מזרח. מקדש לאלה לאקשמי – אלת העושר , מקדש הסיקים הענק , ולסיום נטייל במיין באזר המפורסם – שבו תמצאו כל דבר.

לינה בדלהי

יום 3: דלהי – אודייפור (העיר הלבנה)

אחרי ארוחת הבוקר, ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה לאודייפור שנקראת גם עיר של זריחה. נתמקם במלון ונצא לסיור קצר בעיר , נאכל את הטאלי הרג'יסטני הראשון שלנו .אחר הצהרים נצא לשיט על אגם פיצ’ולה לחזות בשקיעה. נחזור למלון ואם ישאר לנו כוח לנחווה סדנאת יוגה צחוק .

לינה: אודייפור

יום 4: אודייפור

ארמון הרוחות רג'סטאן
ארמון הרוחות רג'סטאן

בבוקר לאחר שנשביע את רעבוננו , ניסע לביקור ב-Eklingji, זהו אחד המקדשים המפורסמים ביותר בראג’סטאן , משם נמשיך לעיירה - Nagda שם נבקר במקדשי Saas Bahu מהמאה ה -10 המוקדשים לאל וישנו וכוללים גילופים מסובכים, כולל מספר דמויות ארוטיות.

אחר הצהריים נבקר בסיטי פאלאס (ארמון העיר), שנבנה בשנת 1725 ולאחר מכן נבקר במקדש ג’גדיש וב- Sahelion-Ki-Bari.

לינה: אודייפור

יום 5: אודייפור - רנאקפור - ג'ודפור (העיר הצהובה)

ארמון הרוחות רג'סטאן
ארמון הרוחות רג'סטאן

אחרי ארוחת הבוקר במלון ניסע לכפר רנאקפור. רנאקפור (Ranakpur) הכפר שוכן בין אודייפור לג’ודפור. מה שמיוחד במקדש הזה הם העיצובים המיוחדים ב- 1,444 עמודים תווך ,כל עמוד עשוי אבן שיש ועל גביו חרוטים עיטורים ייחודיים. דרך אגב, ההודים אומרים שאין 2 עמודים זהים.

מרנאקפור ניסע לעיר השנייה בגודלה במדינת ראג’סטאן – ג’ודפור, העיר הכחולה. אוכלוסיית הברהמינים נהגה לצבוע את בתיה בכחול על מנת לסמן את ביתם ולהבדיל עצמם משאר האוכלוסייה בעיר ג’ודפור. עד מהרה שאר תושבי ג’ודפור צבעו גם הם את ביתם בצבע הכחול -אינדיגו המצוי בכל העיר הישנה ג’ודפור. וכיאה לערי מלוכה אגדיות כמו ג’ודפור, מאז ועד היום בתי העיר נצבעים בכחול. ג’ודפור בתרגום לעברית: זה “העיר הכחולה”. נלך לצפות בארמון המבוצר שעל ההר מצד אחד, ובנוף הבתים הכחולים מצד שני, להתמזג עם האווירה המדברית-מלכותית הזו, ולהרגיש כמו מלכים בארץ הזרה, העתיקה, והכחולה הזו.אחר הצהריים, נערוך סיור היכרות מעמיק בעיר ג’ודפור. נבקר במבצר Mehrangarh וב- Jaswant Thada

לינה: ג’ודפור

יום 6: ג'ודפור - ג'ייסלאמר

אחרי ארוחת הבוקר במלון ניסע לג’ייסלאמר (כחמש שעות נסיעה). עם ההגעה ניסע ישירות לבית המלון. נתמקם ננוח מן הנסיעה הארוכה.

לינה: ג’ייסלאמר

יום 7: ג'ייסלאמר (העיר הזהובה)


אחרי ארוחת בוקר במלון נצא לחצי יום סיור מודרך בעיר ונבקר במבצר ג’ייסלאמר ,במקדשים הג’אינים, בארמון סלים סינג קי הבלי- ארמון שנבנה בהזמנת סלים סינג, ראש הממשלה של הממלכה כאשר ג’ייסלאמר היתה הבירה. גג הארמון בנוי בצורת טווס. נמשיך לאגם גאדיסאר. לפנות ערב כאשר יהיה מעט קריר נהנה מספארי על גבי גמלים – חוויה שוברת רגליים ואחוריים, אך מרגשת מאד ומיוחדת.

לינה: ג’ייסלאמר

יום 8: ג'ייסלאמר - אוסיין (Osian)

אחרי ארוחת הוקר במלון ניסע לעיר המדברית אוסיין. מיד עם הגעתו נעשה צ’ק אין במחנה. בערב נצא לספארי ברכבי שטח.

לינה: מחנה באוסיין


יום 9: אוסיין - פושקר

אחרי ארוחת בוקר במחנה, מול הנוף המדברי המקסים נצא לכיוון פושקר. כשנגיע לפושקר, נתמקם במלון ונצא לסיור היכרות עם העיר. פושקר היא אחד ממוקדי העליה החשובים ביותר להינדים. במרכזה אגם קדוש, סביב האגם נבנו מאות מקדשים וביניהם אחד השווקים הצבעונים ביותר בראג'סטן, יש האומרים עם הקניות הכי שוות בהודו, בערב נשב על שפת האגם הקדוש ונאזין למוסיקה .

לינה: פושקר


אגם קדוש בפושקר
אגם קדוש בפושקר


יום 10: פושקר - ג'ייפור

אחרי ארוחת בוקר במלון נצא לסיור בשוק המקומי שתמצאו בו כל טוב , אבנים טיבעיות השוות ביותר בכל הודו. אחר בצהריים ניסע לעיר ג’ייפור

לינה: ג’ייפור

יום 11: ג'ייפור (העיר הוורודה)

אחרי ארוחת בוקר, נצא לסיור במבצר אמבר המהמם ביופיו, יצירה ארכיטקטונית בעלת משמעות היסטורית גדולה. נרכב על פילים. נמשיך לביקור בארמון העיר ובמוזיאון, במצפה הכוכבים ג’נטאר מאנטר, בארמון הרוחות הידוע גם בשם הוואה מאהאל. בערב נצפה בסרט בוליוודי באולם בראג’ מנדיר.

מבצר אמבר
מבצר אמבר

לינה: ג’ייפור

יום 12: ג'ייפור - אגרה

אחרי ארוחת בוקר נעזוב את ג’ייפור לכיוון אגרה-טאג מאהל, בדרך נעצור לביקור בעיר פטיפור סיקרי שהיתה בירת האימפרייה המונגולית.

לינה: אגרה

יום 13: אגרה - דלהי

טאג' מאהל אגרה דלהי
טאג' מאהל אגרה דלהי

בבוקר נצא לביקור בטאג’ מאהאל – אחד המבנים היפים בתבל עם סיפור מרתק מאחורי בנייתו. נסייר בגנים של הטאג’, ניכנס לתוכו, נצלם אותו מכל הזוויות האפשריות, כי הוא כל כך מושם, שאי אפשר שלא. ניפרד מהטאג’ מאהל וניסע לבקר במבצר אגרה המאסיבי הבנוי מאבן חול אדומה ומשקיף על הטאג מאהל. אחר הצהריים נעזוב את אגרה וניסע לדלהי. בערב נתכנס למסיבת סיום עם הרבה שמח כמיטב המסורת.

לינה: דלהי

יום 14: חזרה הביתה

אחרי ארוחת בוקר, ניסע לשדה התעופה, שם נעלה על טיסה חזרה לארץ.

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית . השאירו פרטים או התקשרו עכשיו . ענת - לאור טיולים

המחיר הוא 3250 דולר לאדם בחדר זוגי. ניתן ללון בחדר ליחיד עבור תוספת של 550 דולר. המחיר כולל טיסות.

· למטייל/ת בחדר ליחיד - Single Room ,תחול תוספת עלות של 550 דולר. חדר עם שותף/ה יתאפשר במידה שימצא/תימצא שותף/ה מתאים/ה.

· מחיר הטיול הינו לתוכנית הטיול המוצגת כאן וכפי שהיא מתוכננת. במקרה של מצבים בלתי מתוכננים תוך כדי הטיול, בשל שינוי בזמני טיסות / מזג אוויר וכדומה, יתכנו שינויים בתוכנית.

הטיול כולל:

· טיסות – ישראל – דלהי- אודייפור

· לינה במלונות,ריזורטים,גסטהאוסים מדרגה טובה.

· סדנאות בישול מקומיות שתוכנית

· כלכלה: 2 ארוחות ביום, למעט ארוחות צהריים בזמנים חופשיים.

· כל הנסיעות ע״פי תכנית הטיול במיניבוס / אוטובוס תיירים ממוזג ונוח.

· מדריכים מקומיים לסיורים באתרים.

· כל ההופעות, הפעילויות והמפגשים שבתכנית הטיול –מופעי מוזיקה אקסקלוסיביים / סדנאות / מופעי ריקוד ומחול

· כניסות לכל האתרים שבתוכנית הטיול.

· פגישת הכנה עם מדריכת הטיול, בה יינתן תדרוך מקיף על הטיול.

· כל המוזכר כאן, צמוד ומוגבל ל"תוכנית הטיול".

הטיול אינו כולל:

· ארוחות צהריים.

· ויזה (אשרת הכניסה להודו)

· ביטוח נסיעות (חובה).

· תשלום עבור אישורי צילום באתרים.

· הוצאות בעלות אופי אישי כגון: טיפולי ספא לסוגיהם, טלפונים, כביסה, קניות אישיות, מזכרות, מתנות, הזמנות אישיות בבתי מלון וכד'.

· כל הוצאה הנגרמת משינוי של המטייל, או כל גורם בלתי צפוי אחר בתוכנית המקורית.

· כל פעילות עצמאית, ו/או שאינה במסגרת כלל הקבוצה.

כל דבר החורג מ"תוכנית הטיול" וכל דבר שאינו מוזכר בסעיף "מחיר הטיול כולל"

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page