Ghana slo Sør-Korea - VG
Men sånn er det. Det er enda større land, som Italia, som heller ikke er med, sa Lovren ifølge Bold. - Men jeg tror det kommer til å endre seg, jeg ser positivt på det, fortsetter midtstopperen. Lovren forklarte også hvorfor han har valgt å bli værende i Russland til tross for landets krig mot Ukraina. - Jeg hadde mange tanker i hodet rundt hva jeg skulle gjøre, men synes jeg gjorde den beste beslutningen med å bli værende og hjelpe laget. Jeg er stolt over å være kaptein og at vi hadde en god sesong, forklarer han. Foto: NTBTidligere Bayern München-spiss Sandro Wagner jobber nå som fotballekspert for den tyske kanalen ZDF. I Tyskland har det nå kommet sterke reaksjoner etter uttalelser fra Wagner under Tysklands kamp mot Spania søndag.
Ghana ga Sør-Korea juling<p><strong>GHANA — SØR-KOREA 3-1:</strong> Sør-Koreas landslagssjef Dick Advocaat må regne med flere vanskelige spørsmål etter 1-3-tapet mot Ghana søndag. </p>Dick Advocaat og Sør-Korea tapte for Ghana. 4. juni 2006 20:48Sist oppdatert 14. mai 2013Da sørkoreanske journalister etter 0-0-kampen mot Norge ville vite hvorfor laget var så dårlig, sa en irritert Advocaat at kampen mot Ghana var den viktigste og at det var der han ville bruke bestelaget.
Skatteavtaler mellom Norge og andre stater - regjeringen.no
Sport | Norsk Tipping
Onana ble erstattet av Devis Epassy. Han spiller klubbfotball i saudiarabiske Abha. I alt har Onana stått 34 kamper for Kamerun. Han tok del i lagets 0-1-tap for Sveits i VM-åpningen. Foran sesongen sluttet han seg til Inter i italiensk Serie A på fri overgang etter flere år i Ajax i Nederland. Han er en av lagets mest profilerte spillere. Kamerun ryker ut av VM-sluttspillet i Qatar hvis det blir tap for Serbia og Brasil unngår nederlag mot Sveits senere i dag.
Det skriver tyske Bild. - Supporterne er tilbake. Jeg har også sett mange tyske fans heie høylytt. Først trodde jeg hele svingen var full av Tyskland-supportere. Men så ser jeg det er folk i «qatarske morgenkåper», sa Wagner ifølge avisa. Med morgenkåpe sikter Wagner til den tradisjonelle hvite toben som ofte brukes på den arabiske halvøy og i midtøsten. Ifølge Bild ble det en storm på sosiale medier som følge av den gamle spissens ordvalg.
Men Ghana var for bra for VM-semifinalisten fra 2002. Asamoah Gyan ga afrikanerne ledelsen på straffespark i kampen på Easter Road i Edinburgh. Kim Jin-kyu hadde ingen god dag. Han forårsaket straffen med hands og ble deretter skadet. Lee Eul-yong utlignet med et kjempeskudd fra 25 meter tidlig i annen omgang, men Chelsea-stjernen Michael Essien sørget for at Ghana tok en fortjent seier.
Foto: NTBMidtstopperveteranen Dejan Lovren har spilt begge kampene for Kroatia hittil i VM. I 2020 meldte 33-åringen overgang fra Liverpool til russiske Zenit St. Petersburg. Selv etter at krigen i Ukraina brøt ut har Lovren blitt værende i klubben. Nå kommer han med nye uttalelser som ryster. Etter at Kroatia slo Canada 4-1 søndag kveld stoppet han opp foran en rekke russiske journalister og danske Bold. Ifølge Bold uttalte Lovren at han savner Russland i VM-sluttspillet. Som følge av krigen har Fifa valgt å utestenge russerne fra internasjonale konkurranser. - Jeg har alltid sagt at man bør holde sport og politikk adskilt, så det er ergerlig at de ikke er med, de er jo et stort lag.
- Ja... hva skal man si? Det er naturlig å tro at tampongen iallfall gjorde jobben - selv om det var et utradisjonelt valg på en fotballbane. Canada røyk ut av VM etter 1-4-tap mot Kroatia. Foto: NTBKameruns stjernekeeper André Onana drar hjem fra VM, det skriver The Athletic. Det skjer etter at han ikke var med i lagets tropp til kampen mot Serbia. Ifølge The Athletic var årsaken en konflikt med trener Rigobert Song om Onanas spillestil. Treneren skal ha ønsket at Onana skal ta mindre risiko med ballen i beina, noe keeperen skal ha vært uenig i. Kampen mellom Kamerun og Serbia endte 3-3. AFP fikk mandag morgen opplyst at Onana var utestengt fra den kamerunske troppen.
Sør-Korea – Ghana på TV & Live Stream - tid, kanal |
(FOTBALL>) Uruguay mot Sør-Korea på tv 2022 24 november
Sør-Korea vs Ghana – Analyse, odds og tips - Tipsbladet.no
Ghana ga Sør-Korea juling - Aftenposten