top of page

פונדיצ’רי עיר בהודו שנשים וגברים שווים

עודכן: 7 באפר׳


ידעתם שיש עיר בהודו שנשים וגברים שווים? זו פונדיצ’רי - עיירת חוף מקסימה

פונדיצ’רי הודו
פונדיצ’רי הודו

במדינת טמיל נאדו בהודו, בעבר זו היתה מושבה צרפתית ושרידי התקופה ניכרים בה עד היום. מוקד המשיכה העיקרי בעיירה הזו זה האשראם באורוביל אחד האשראמים הפופולרים בהודו, בו משלבים רוחניות עם מדע מודרני.

ציור באשראם באורוויל
ציור באשראם באורוויל

העיר הזו חרטה על דגלה אידיאולוגיה של עיר אוניברסלית שבה גברים ונשים יכולים לחיות בשלום ובהרמוניה בלי הבדלי דת ולאום. כולנו יודעים כמה קשים חייה של אישה בהודו והעיירה הזו מראה שאנשים יכולים לחיות אחרת . עיירת חוף זו נחשבת למרכז חינוך של דרום הודו, בעייריה קיימים אוניברסיטאות ומכללות העוסקות ברפואה, הנדסה, משפטים, חקלאות, אמנות ומדע. שפע תרבותי עצום. בנוסף העירייה היא אחת מאתרי תיירות הפופולריים ביותר בדרום הודו המציעה אווירה מערבית בסגנון צרפתי אפילו באגט אמיתי תוכלו למצוא בה ...נכון קצת בסגנון הודי אבל טעים בטרוף.

נזיר בודהיסטי בפודנצ'רי הודו
נזיר בודהיסטי בפודנצ'רי הודו

בעייריה יש מבנים צרפתיים קולוניאליים רבים כמו מקדשים, פסלים, שדרות ורחובות שנקראים בצרפתית Rue . העיר אלפונזה שבקרלה נקראת "ונציה של המזרח" ופונדיצ'רי נקראת "הריברייה הצרפתית של המזרח". תוכלו להתרחץ בארבעת חופיה היפייפים, עם קוקוס טרי ביד ולצעוד בטיילת החוף. ואם בא לכם לחוות "קיבוץ שיתופי" , אז במרחק של 8 ק"מ ממנה ניתן להגיע לעייריה בשם אורוויל, עיר השחר החדש ..וגם עליה כתבתי מאמר שתוכלו לקרוא .

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית . השאירו פרטים או התקשרו עכשיו . לאור טיולים

פונדיצ’רי הודו
פונדיצ’רי הודו

.

פונדיצ’רי עיר בהודו שנשים וגברים שווים

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page