top of page

סיציליה אטרקציות קניות וקולינאריה

עודכן: 7 באפר׳

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים על סיציליה? הנופים מהסרט הסנדק, אשתו היפה של דון קורליאונה שמתפוצצת במכונית, או אולי דון סנצ'יני שטועם שמן זית בידיו.

סיציליה
סיציליה

סיציליה היא הרבה יותר מ"קוזה נוסטרה" ודגים עטופים בנייר עיתון משומש, זהו אי קטן בקצה המגף שכיף ומרתק לבקר בו. באי חיים כ6 מיליון תושבים חמים ומסבירי פנים וגודלו יותר ממדינת ישראל .

קצב החיים בסיציליה מוכתב לפי גחמותיו של הר הגעש אטנה שבצפון. ההר נושף מידי פעם תימרות עשן ואפר וולקני, ואחת לכמה שנים מתפרץ והלבה מאיימת להטביע את הכפרים הבנויים על מדרונותיו. האנשים חמים ועקשנים, הנאחזים באדמה הפורייה שהביאה לעולם את חיטת הדורום, יין המסאלה ואת שמן הזית הכי בשרני ואיכותי באיטליה.

רחוב בסיציליה
רחוב בסיציליה

עמק המקדשים

אתר היסטורי השוכן בדרום האי בין מטעי הזיתים והשקדיות. במקום ישנם שרידים של 7 מקדשים יווניים יפים, כשרק מקדש קונקורדיה ניצב בשלמותו ומהווה אטרקציה תיירותית ייחודית. כמו כן תוכלו לראות את האצטדיון האולימפי, שרידי חומה, שערים, ועוד.

הר געש אתנה

הר הגעש אתנה הוא ההר הפעיל הגבוה ביותר באירופה ופסגתו מגיעה לגובה של 3,320 מטר ובה תראו שלג במרבית השנה. באזור יש אתרי סקי ומסלולים מאתגרים לחובבי טיולים. מלבד הטבע והנופים, במקום ישנם קניונים גדולים , בתי קפה , מסעדות ורכבל.

הר הגעש אתנה בסיציליה
הר הגעש אתנה בסיציליה

Villa Romana del Casale

הוילה הוא אתר תיירותי מהמאה ה-4 השוכן בדרום-מרכז סיציליה. באתר שרידים מיוחדים של פסיפס רומי. בעבר שמשה הוילה כאתר מרחצאות תרמיים. באתר וסביב תוכלו להתרשם מציורי קיר מרהיבים של לוחמים, חלקם עשויים פסיפס.

קניות וקולינאריה

תוכלו למצוא במרכזי קניות ובמרכז העיר שפע של בתי קפה , מומלץ מאוד לא לפספס את דוכני אוכל הרחוב בסיציליה הידועים לטובה, במיוחד את דוכני הגלידה הסיציליאנית המפורסמת, וקנולי שפשוט תתאהבו בו.

בסיציליה בתי מלון רבים לאורך רצועת החוף , וזו בהחלט חופשה של כיף , מרגוע וקצת היסטוריה . הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכת טיולים מקצועית התקשרו 0522780730


רחוב בסיצילה
רחוב בסיצילה

סיציליה אטרקציות קניות וקולינאריה כל הזכויות שמורות @ ענת לאור גרוס, לאור טיולים



פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page