top of page

מיקונוס אטרקציות בילויים קניות

עודכן: 7 באפר׳

מיקונוס הוא אי עם בתים לבנים כשלג, ים טורקיז וחופים מפנקים , ארכיאולוגיה מלונות יוקרה וכמובן בתי אופנה כמו בערים אירופאיות טיפוסיות.

חוף ים במיקונוס נופים של ים ענת גרוס לאור
מיקונוס

בשנים האחרונות הפך האי למבוקש על ידי עשירי עולם, ובשל כך חופשה בו יקרה יחסית לייתר איי יוון,אבל שווה להשקיע ולבלות עם 15,000 תושביו שעוסקים רובם בתיירות ועושים הכדי שהחופשה תהא בלתי נשכחת.

מיקונוס עיר הבירה

מיקונוס או בשמה הנוסף חורה היא עיר הבירה של האי עם מדרחוב ראשי בו תוכלו לבקר בחניות אופנה כמו בכל בירה אירופאית . השוק המרכזי בו תמצאו שמן זית איכותי מקומי וכמובן עבודת יד של מקומיים . בנוסף בקרו בשכונה שמכונה - ונציה הקטנה , ונציה היא שכונה שבתיה הצבעוניים בנויים על הים ומזכירים מאוד את ונציה האיטלקית.

mykonos מיקונוס
mykonos מיקונוס

טחנות הרוח

ברחבי האי ישנן תחנות רוח רבות מהמאה ה-16 בעת שהאי היה מוקד של מסחר ימי. רובן אינן פעילות אבל שוות ביקור .

mykonos-מיקונוס תחנות רוח
mykonos-מיקונוס תחנות רוח

המוזיאון הימי

במרכזה של עיר הבירה ממוקם מוזיאון ימי שמספר את התרבות וההיסטוריה הימית . הוא נקרא גם -מוזיאון הים האגאי . אוהבי שודדי ים וספינות טרופות ימצאו בו ענין גדול .

כפר אנו-מרה

כפר יווני אוטנטי שבמרכזו מנזר יפה מהמאה ה – 6 לספירה . בכפר זה תוכלו לחוש ולחוות את האווירה באי לפני שהפך לתיירותי ויקר.

mykonos-מיקונוס
mykonos-מיקונוס

האי דלוס

צאו לשיט קצר לאי דלוס ששייך למעשה למיקונוס . אי שגודלו כ – 4 קמ"ר . תוכלו להנות בעיקר משקט וארוחה טעימה בטברנה שעל החוף . אווירה של רוגע אלוהי בשילוב עם ממצאים אריכיאולוגים לאוהבי ההיסטוריה שבינכם .

חוף פרדייס

חוף המסיבות הכי שוות באי, הבילויים ולעיתים שיזוף בעירום . אל דאגה יש שטלים מסודרים אליו מעיר הבירה . לאוהבי הבילויים והמסיבות לכל הגילאים זה המקום הנכון .

mykonos-מיקונוס
mykonos-מיקונוס

חוף Agios Sostis

לאוהבי השקט זהו חוף שמאפשר לשמוע את המיית הגלים. חוף מסודר עם כל השירותים שתרצו . אל החוף תוכלו להגיע רק ברכב או מונית ..

פארק המים Watermania

משפחות עם ילדים יוכלו להנות מפארק עשיר ואיכותי השוכן הסמוך לעיירה אלייה . מגלשות בשלל גדלים ובריכות נפלאות . זהו בילוי של יום שלם בעולם המים. תוכלו גם להנות מהנוף הנפלא של הים האגאי.

חוף ים במיקונוס ענת גרוס לאור
mykonos-מיקונוס

מסעדת Philippi

בעיר הבירה מיקונוס ישנה מסעדה צרפתית - יוונית מעולה שממוקמת בתוך גן קסום . היא נחשבת למסעדה יוקרתית אבל שווה את המוניטין שיצא לה כאחת מהמסעדות המיוחדות באי וביוון כולה . בקשו ללגום כוס של יין מקומי עם מעט סלט יווני בצד .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדרכה וותיקה ביוון בכל שאלה התקשרו 0522780730



בחורה, מיקונוס, שמלה אדומה, חוף ים , ענת גרוס לאור

מיקונוס אטרקציות בילויים קניות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page