top of page

תיירות מרפא בדרום הודו

עודכן: 8 באפר׳

תיירות מרפא להודו היא הטרנד הבא .בהודו כולה תוכלו למצוא בכל פינה מרכזים אמיתיים ומאולתרים לטיפולים אלטרנטיבייים מדינת קרלה שבדרום הודו נחשבת לבירת הטיפולים האלטרנטיביים ובמיוחד האיורוודה שעליו אכתוב היום .

איורוודה טיפולים בדרום הודו
איורוודה טיפולים בדרום הודו

ולפני שנצלול קצת בנימה אישית .. נסעתי לפני כמה חודשים לעיר קוצ'ין שבקרלה במטרה לטפל בכאב פיזי בגוף . לאחר כשבועים בהם הלכתי לטיפול מידי יום אצל רופא אלטרנטיבי מקומי , חזרתי לארץ ללא כל סימן או כאב .

מה זה האיורוודה ?

היא למעשה אורח חיים המלמד אותנו כיצד להגיע לאושר מוחלט. זהו ידע טהור המתייחס לחיים כמכלול שבו בכל קשור בשני : תזונה מאוזנת, נפש בריאה , הפגת לחצים , וחיבור לשמחה . המילה איורוודה מורכבת משתי מילים:

איור + וודה. המשמעות האמיתית של "איור" הינה: יידע טהור ובלתי משתנה כי הוא טבעי והוא מלמד אותנו איך אפשר לשמר את האיזון המוחלט בין גוף לנפש .

למה נועד עיסוי איורוודה ?

מיועד לחדש תאים ואנרגיות בגוף, לסייע בקידום הבריאות של איברים ומערכות בגוף ולתרום לאיזון הוליסטי כולל, העיסוי מרגיע מאוד, נעים ומשחרר חסימות. בעיסוי איורוודה יש חלק שנקרא אביאנגה שבו המטפל מעסה את גוף המטופל עם שמן חמים, התנועות איטיות, סדורות ועדינות וכוללות את כל הגוף.

 עיסוי איורוודה
עיסוי איורוודה

שירודארה מה זה ?

זהו תהליך בו מזליף המטפל לאורך זמן שמן שומשום חמים על מצחו של המטופל באיזור העין השלישית . אני הייתי מתארת את החוויה כמיסטית ומרפאה מעולם אחר .השמן החמים מטפף לאיטו על כל הגוף במשך שעה וחצי לערך , הגוף והנפש בהרפיה מלאה מרגיעה ומרפאה .

שירודארה
שירודארה

עיסוי רקמות עמוק

בהודו זו לא סתם מילה זו תורה שלמה . המטפל לוחץ בחוזקה על נקודות מסויימות בגוף . הלחיצות מעבירות זרמים בגוף ומשחררות חסימות אנרגטיות ופיזיות בגוף . חוויתי זאת על בשרי והצלחתי לרפא כאב עקשן בירך בזכות טיפול זה . אני מאוד ממליצה למי שיבקר בקרלה לקבל טיפול במרפאה של שני רופאים איורוודיים . הכתובת :Fort nagar. fort kochi 682001 ph:7356328981/ 9895739547

ענת גרוס לאור מדריכה בהודו, למעוניינים להצטרף לטיול ריפוי מאורגן עם כל הנוחות והחוויות התקשרו לענת 0522780730 או שלחו ווצאפ http://bit.ly/3VurjTf


טיפול בקעריות טיבטיות
טיפול בקעריות טיבטיות

תיירות מרפא בדרום הודו

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page