top of page

בורגס בולגריה אטרקציות

עודכן: 7 באפר׳

הקסם של בורגס הוא לחפש את הפינות הנסתרות שלה . לפני שחקרנו אותה ידענו שאנחנו נוסעים לבולגריה לעיירת נופש , רביצה על החוף וסדנה להתפתחות רגשית ..ולשמחתנו גילינו יותר מסתם חופים

בורגס בבולגריה
בורגס בבולגריה

בורגס היא עיירת נופש הרביעית בגודלה בבולגריה ששוכנת לחוף הים השחור . במרכז העיר תוכלו למצוא מדרחוב שוקק בתי קפה וחנויות כמו בכל עיר אירופאית . בבורגס כמה אתרים מעניינים שראויים לביקור כגון : המוזיאון האתנוגרפי , כנסיית קירילוס ומתודיוס הקדושים, המוזיאון הארכיאולוגי של העיר כולל אוסף של ממצאים מתקופת האבן ועד לתקופה הרומית, וכמובן חוף הים השוקק הגדוש במסעדות וברים . המוזיקה שעטה מהם בכל שעות היממה מהנה ומתחשק לרקוד .

אחרי שמיצינו ביום אחד את מה שיש לבורגס להציע , שמנו פעמינו למערב העיר לשלושת האגמים שסובבים את בורגס. הגדול שבהם הוא אגם ואיה. זהו האגם הטבעי הגדול ביותר בבולגריה . ניתן לצפות בציפורים וליהנות המיופי הטבעי של המקום.

אגם בבורגס בולגריה
אגם בבורגס בולגריה

משם המשיכו לעיירה סוזופול עיירה יפהפייה השוכנת כ-30 ק"מ מדרום לבורגס. הרחובות מרוצפי האבן של העיר העתיקה מלאי קסם ויופי והמסעדות טובות . בנוסף יש לעיירה שני חופים יפייפיים.

העיירה הציורית נסבר ממוקמת על חצי אי סלעי קטן

העיירה נסבר בבולגריה
העיירה נסבר בבולגריה

במרחק של כ-35 ק"מ מצפון לבורגס, היא מכונה גם "פנינת הים השחור" או "דוברובניק של בולגריה". לעיירה, שנחשבת כאתר מורשת של אונסק"ו סיפור ארוך ומעניין . בעבר היא היתה אחד המעוזים החשובים של האימפריה הביזנטית החל מהמאה ה-5 לספירה. במהלך המאה ה- 20 אתריה עברו שחזור ושימור והיא הפכה להיות אתר תיירות מוביל וטיול היום הנפוץ ביותר באזור בורגס. בטיול במקום אפשר להתרשם מ-40 כנסיות ששרדו בשלמותן או באופן חלקי. בנוסף לכנסיות, נעים לטייל בין הסמטאות הצרות ומלאות הקסם, שמשובצות בבתי עץ עתיקים, לשבת בבתי הקפה האותנטיים ולרכוש מיני מזכרות .

באיזור נסבר וחופי סאני ביץ תוכלו למצוא סיורים ברכבי שטח לאזורי הכפר והגבעות בדרום הים השחור. סיורים אלה מעניקים זווית שונה ופחות תיירותית על האזור. זו חוויה שבה פגשנו את המקומיים , אכלנו בבתיהם, שאבנו מים מהבאר ובעיני זה היה השיא של הטיול באיזור בורגס התיירותי.


ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה - לטיול בהדרכתה התקשרו 0522780730

קציר חיטים בבורגס שבבולגריה
קציר חיטים בבורגס שבבולגריה

כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור@anat gross laor

בורגס בולגריה אטרקציות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page