top of page

האי היווני לפקדה Lefkas האטרקציות

עודכן: 7 באפר׳

האי לפקדה נחשב ליעד מרכזי בתיירות יוון, הרבה בשל המרינה החדשה והיפה בעיר לפקאדה.

הסוד של האי היווני לפקדה Lefkas הוא מיקומו מול חופי איטליה יש אווירה יוונית איטלקית מיוחדת .תמצאו בו קלאבים מושקעים, חופים זהובים, ים טורקיז ונוף הררי, שירותי תיירות מהטובים ביוון, וכמובן מסעדות ובתי מלון מעולים.

האי היווני לפקאדה
האי היווני לפקאדה

לפקדה הוא אחד האיים היחידים שמחוברים ליבשת בגשר, האי יחסית קטן ולכן ב-3 שעות נסיעה בערך תוכלו להקיף אותו .

בסמוך לאי יש מס' איים קטנים שכיף לשוט אליהם והם :מגאניסי, קלאמוס, קסטוס, מדורי, סקורפיוס וספארטי. עוד יסופר בהמשך.

עיר הבירה לפקאדה - Lefkas

עיר בירה עם ניחוח אירופאי . הקדישו לה כמה שעות ותמצאו בה כל שתרצו , חנויות מותגים, שוק ססגוני, וכמובן מרינה חדישה .

אל הרחוב הראשי - יואנו מתמזגים רחובות קטנים בהם תוכלו לראות כנסיות קטנות, ציורי קיר ולבקר במוזיאון המלכותי ובגלריית האמנות המרכזית.

  לפקאדה - הכפר והחוף - ואסילקי
לפקאדה - הכפר והחוף - ואסילקי

מצודת Agia Mavra בסמוך לגשר הארוך שמחבר את לפקדה ליבשת, ישנה מצודה מרשימה - הטירה של אגיה מאברה שנבנתה בשנת 1204 . שווה ביקור כדי לחוש את עוצמת הביצורים של אותה תקופה .

העיירה נידרי Nydri עיירה קסומה עם חוף ארוך ומפנק שהיא שילוב של רכס הררי שמשתלב לתוך מישור גדול שבו שוכנת העיירה.

התחילו את הביקור בכפר בתוך שמורת הטבע, שנמצאת במרחק של 25 דק' הליכה ממרכז הכפר. תגיעו למפל דימוסרי החבוי בתוך ערוץ סלעים לבנים. ניתן להשתכשך בבריכות היפות שיוצר המפל אחרי ששחיתם והתרעננתם חיזרו לכפר ותוכלו לבלות מהפינות הקסומות שבו, כמו למשל בית הקפה טרוקואלו שממוקם על המזח בתוך מבנה בן כ- 100 שנה. אם נותרה בכם אנרגיה תוכלו לעלות על מעבורת לביקור באי השכן - קפלוניה .

שייט מהאי לפקאדה לאי הסמוך קפלוניה
שייט מהאי לפקאדה לאי הסמוך קפלוניה

הכפר והחוף - ואסילקי

הכפר נחשב ליעד תיירותי פופולרי בלפקדה, בשל המפרץ המרהיב והמיוחד והחוף המפנק שבו . גם כאן תוכלו לעסוק בספורט ימי וכמובן לאכול אוכל יווני מפנק באחת הטברנות האוטנטיות . לא רחוק מהכפר נמצאים הכפרים אגיוס פטרוס וסיברוס. הכפר סיבוטה הכפר ממוקם בתוך מפרץ ולמולו גבעות ויערות ירוקים המשקיפים על הים היוני. עשירים מכל העולם אוהבים לחנות בנמל הקטן של הכפר , וכן הוא הפך לפופולרי בשנים האחרונות . בשעות הלילה הכפר תוסס מהילולות בטברנות הרבות ובמסעדות . שווה לבקר .

 בית בד עתיק בלפקדה    DRAGANO
בית בד עתיק בלפקדה DRAGANO

הכפר Poros

כפר מאוד אוטנטי הממוקם במרחק של כ – 30 ק"מ מהעיירה לפקדה . צאו לשוטט בין הסימטאות הצרות של הכפר ותוכלו לבקר במספר כנסיות עתיקות עם ציורי קיר מהמאה ה- 17 .

הכפר DRAGANO הכפר דראגנו נחשב לכפר קטן שהאטרקציה המרכזית בו היא מפעל עתיק לעיבוד זיתים. תוכלו ללמוד על תהליכי ייצור שמן בעזרת סוס או באופן ידני, וכמובן לטעום .לאחר שסיימתם המשיכו דרומה טיפ והתפנקו לכם ב-3 חופים קסומים : יאלוס, אגרמני וחוף פורטו קאטסקי.

טברנה יוונית בלפקאדה
טברנה יוונית בלפקאדה

הכפר Vafkeri

כפר ציורי נחמד שנעים לשוטט בין בתי האבן ולנוח בטברנות הקטנות והאוטנטיות . חוויה של יוון האמיתית . הכפר ממוקם במרכז האי וממנו נשקף מראה מרהיב על כל האי.

האי לפקדה הוא גן עדן לספורט ימי, אוכל יווני, חופים לבנים, שייט ביאכטות בכל הגדלים . החופשה מתאימה למשפחה, לבד, או לזוגות . כל אחד ימצא את שחפצה נפשו .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה בכל שאלה התקשרו 0522780730

האי היווני לפקדה
האי היווני לפקדה
האי היווני לפקדה
האי היווני לפקדה

האי היווני לפקדה Lefkas האטרקציות


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page