top of page

הידרה Hydra האי היווני אטרקציות

עודכן: 7 באפר׳

האי הידרה הוא אחד האיים האהובים ביוון על תושבי אתונה ותיירים עשירים מרחביי עולם , הוא נחשב לאי של הזמר ליאונרדו כהן ז"ל שהפך אותו לביתו השני . זהו אי צר וארוך ללא תחבורה ממונעת, וממקום למקום תנועו באמצעות מוניות רתומות לסוסים, חמורים או אופניים .

hydra-הידרה
hydra-הידרה

תוכלו להגיע אל האי באמצעות שייט קצר מנמל פיראוס שבאתונה .

באי היפה והמבוקש הזה גרים כ-2000 תושבים לערך שמתפרנסים מתיירות ודייג . הידרה הוא אי עתיק שלא השתנה הרבה במהלך ה-100 שנים האחרונות , ויש לו מסורת ימית מפורסמת .

hydra-הידרה
hydra-הידרה

העיר הידרה העיר הידרה היא הנמל הראשי ובירת האי. היא מוכרת כישוב אוטנטי מוגן בשל הארמונות שנבנו במאה ה -19 בידי סוחרים ובעלי אוניות עשירים .האזור המרכזי והתוסס של העיר הוא קיאפה, בו נמצאים המבנים העתיקים ביותר באי והוא ניצב גבוה מעל הנמל.בקרו במגדל הפעמון בן 3 הקומות של כנסיית הבתולה (Kimissis Tisokokou), שהוא מהמבנים העתיקים בעיר וניצב במרכז העיר וצופה על יופיה . הרחוב הראשי נקרא אודוס מיאוליס (Odos Miaoulis) ובו תוכלו למצוא חנויות שונות במחירים סבירים מאוד .

hydra-הידרה
hydra-הידרה

מנזרים

ברחבי האי יש כמה מנזרים שכדרי לבקר בהם. המפורסמים הם: מנזר הפרופיטיס איליאס, המנזר של אגיוס ניקולאוס ,מנזר לידתה של הבתולה בזורבס וכנסיית איפאנטי. אם לא הספיקו לכם מנזרים תוכלו לבקר גם במוזיאון הביזנטי הכנסייתי ובמוזיאון ההיסטורי.

hydra-הידרה
hydra-הידרה

חופים

חוף Saint Nicholas Beach חוף שקט מאוד הממוקם בחלק הדרומי של הידרה, תוכלו להגיע אליו רק באמצעות סירה מהנמל.יש בו את כל שירותי החופים אך בעיקר שקט. החוף מציע שלווה וכיף עם מיטות שיזוף ובר. השייט בסירה כיפי.

חוף ‪Vlichos Beach צאו להליכה קצרה מהנמל בשביל לאורך החוף . לקח לנו 20 דקות צעידה . חוף קטן עם חול חום עם טברנה כייפית ואוכל טעים . חוף ‪Bisti Beach חוף משפחות בעיקר , פחות שקט אך עם כל הנוחות שחופים יכולים להציע .

חוף Mandraki חוף שנחשב לטוב ביותר באי . חלוקי נחל וחול. תוכלו להגיע אליו במונית סירה. החוף מסודר מאוד עם מיטות שיזוף וכל שרותי החופים . חוף שמח ותוסס יחסית .

רכיבה על סוסים וחמורים

בכל פינה יציעו לכם רכיבה על סוס או חמור . אני מוצאת שזו דרך נפלאה לתור את האי .

hydra-הידרה
hydra-הידרה

מסעדות מומלצות

ישנן טברנות רבות ובכולן אוכל טעים . אבל כמה מהן טובות ביותר והן : מסעדת קסטאלו, מסעדת סנסט, ספיליה.

אז טוסו ליוון לאתונה , הזימו מראש מלון או דירה בהידרה כי הביקוש גדול וההיצע קטן . וקבלו נופש ללא תחבורה וזיהום אוויר . כיף של חופשה

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה וותיקה ביוון לפרטים 0522780730


רכיבה סביב האי hydra-הידרה
רכיבה סביב האי hydra-הידרה

כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור@anat gross laor

הידרה Hydra האי היווני אטרקציות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page