top of page

דובאי מקומות לינה מומלצים לפי איזורים

עודכן: 7 באפר׳

אז באיזה איזור כדאי ללון בדובאי? בדובאי ישנם מספר איזורים שונים לחלוטין זה מזה . בואו נבחן אותם כדי שמי שחובב קניות יהיה קרוב למרכזים הגדולים , ומי שחובב ים ואטרקציות ימצא אותם בקלות . אז מתחילים :

דובאי איחוד האמירויות
דובאי איחוד האמירויות

ג’ומיירה – אי הדקל פאלם

שטחה של דובאי קטן יחסית, וכדי להגדיל את רצועת החוף נבנו 3 איים מלאכותיים בצורת עצי תמר.

האי הקטן והמפורסם שבהם נקרא על שם החוף פאלם ג’ומיירה , הוא נחשב לאי המלאכותי היפה מבינהם בדובאי. תוכלו למצוא בו את בתי המלון מעולים , אפילו מלון בעל 7 כוכבים. פחות מתאים לקניות , למרות שדובאי ממילא משופעת בקניונים למעוניינים .

ג’ומיירה – אי הדקל  פאלם דובאי
ג’ומיירה – אי הדקל פאלם דובאי

ג’ומיירה ביץ

לצעירים בנפשם , איזור המרינה חדישה שופעת חנויות ומסעדות. מומלץ יותר למעוניינים לשהות בסמוך לחופי הים, מסעדות יוקרתיות , מועדוני לילה, ספורט ימי ועוד. ואפשרות לנסיעה במטרו לכל רחבי העיר . אבל אם הגעתם לדובאי לקניות המקום פחות יתאים לכם. המרינה היא הבית של כמה מהמגדלים הגבוהים בדובאי בעוד שהחוף הוא הבית למלונות יוקרה מהמפוארים ביותר בדובאי. אם אתם מפנטזים על לינה קרוב לחוף הים זהו בהחלט האזור בשבילכם.

אזור אל בארשה (Al Barsha)

היא שכונה לא מושכת במיוחד, אין באיזור זה יותר מידי אטרקציות או יחודיות פרט לקניון האמיריות הענק . היא נמצאת במרכז דובאי, באמצע בין אזור החופים לעיר התחתית וכל מערכת פרט למטרו של העיר שמנקז אליה. בנוסף לינה פה תחסוך לכם כסף לאורך הטיול. אז אם אתם מחפשים אופציה זולה ולא דחוף לכם להיות במרכז העניינים זה המקום עבורכם .

איי התמרים דובאי
איי התמרים דובאי

דאון טאון-Downtown

האזור הכי מפורסם ומתוייר בדובאי. הבורג’ חליפה ושאר מגדלי היוקרה של דובאי ממוקמים כאן. הקניון הכי גדול בדובאי והמזרקה המפורסמת גם הם נמצאים באזור זה. המסעדות המובילות מתחלקות בין העיר התחתית לאזור המרינה ככה שגם מהבחינה הזו אתם מסודרים. כל אחד במהלך החופשה יגיע לאזור לא משנה מה בעקבות האטרקציות הרבות בו. כמובן שיש הרבה מאוד מקומות בילוי ומועדוני לילה. אז כמו שכבר הבנתם אם לינה על חוף הים לא הדבר החשוב יותר בשבילכם, העיר התחתית היא בהחלט המקום ללון בו. אזור זה נחשב ליקר ביותר אך בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מקומות לינה במחיר זול יותר.

בורג' אל ערב הוא מלון 7 כוכבים בדובאי
בורג' אל ערב הוא מלון 7 כוכבים בדובאי

בור דובאי – העיר העתיקה (Bur Dubai)

הלב של דובאי הוא איזור העתיקה – בור דובאי .איזור מסורתי , תפאורה מסרט ישן, סמטאות צרות , מסעדות הודיות אוטנטיות למכביר. ברים ואטרקציות אין באיזור הזה , אבל המחיר הוא סביר ושווה לכל כיס . באזור זה נמצאים כל השווקים המקומיים, המוזיאונים ואתרי התרבות של העיר. זה לא המקום למי שמחפש קניוני ענק ומסעדות גורמה..

אזור דיירה (Deira)

. מומלץ לבעלי תקציב בינוני. יש מלונות רבים ואפילו זולים מאוד באיזור הזה . מומלץ לזוגות ומשפחות עם ילדים . נמצא בקרבת שדה התעופה, עם גישה טובה לתחנות המטרו השונות וסמוך לנחל דובאי בו תוכלו לעלות על סירת אברה מסורתית ולהגיע איתה לאזורים שונים בעיר . איזור זה קרוב לשוק הזהב הידוע של דובאי .

אל וואסל (Al Wasl)

אזור אל סמוך למרכז העיר רק מעט זול יותר ממנו, מקום טוב למי שרוצה להיות קרוב למרכז עם נגישות נוחה למטרו ועם מחירים מעט יותר נוחים.

במקום ניתן למצוא את מתחם הקניות ענק . City Walk ואת יער הגשם המקורה Green Planet


דובאי מבט אל בורג' אל כליפה
דובאי מבט אל בורג' אל כליפה

רבים מהמלונות בדובאי מפוארים מאוד. תוכלו למצוא מחירים סבירים ביותר במלונות 5 או 4 כוכבים . השירות ממילא הוא ברמה גבוהה ביותר . אז טוסו וחשוב לזכור מה אסור לעשות בדובאי .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית באיחוד האמירויות לפרטים 0522780730





דובאי מסגד חסן המפואר בעולם
דובאי מסגד חסן המפואר בעולם

דובאי מקומות לינה מומלצים לפי איזורים

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page