top of page

וורנה בולגריה אטרקציות בילויים קניות

עודכן: 7 באפר׳

הידעתם שוורנה היא אחת הערים העתיקות ביותר בעולם וזאת עפ"י ממצאים ארכיאולוגים שהתגלו בה ? העיר השלישית בגודלה בבולגריה, עיר מודרנית שארוזה בשכבות ושכבות של היסטוריה וארכיאולוגיה, השוכנת לחופו של הים השחור, במפרץ ורנה, עיר תיירותית הומה וססגונית, בה תוכלו למצוא היסטוריה, חופים וחיי לילה סוערים וכמובן אוכל מדהים. אז כל מה שרציתם לדעת על ורנה ריכזנו לכם כאן:

קתדרלת עליית מריה לשמיים ורנה שבבולגריה
קתדרלת עליית מריה לשמיים ורנה שבבולגריה

קתדרלת עליית מריה לשמיים (Cathedral of the Assumption of the Virgin) – היא נמצאת במרכז העיר, והפכה לאחד מסמליה הבולטים של ורנה. תוכלו להבחין בכיפותיה המוזהבות מנקודות רבות ברחבי העיר. אם ברצונכם לראות נוף פנורמי יפה של העיר, אתם מוזמנים גם לעלות ב-133 המדרגות הספירליות אל ראש מגדל הפעמונים, שווה מאמץ בהחלט.

גן הים (Sea Garden) – או פארק פרימורסקי (Primorski Park). זהו הוא הפארק העתיק ביותר בורנה, והמקום המושלם לאלה מכם שמחפשים קצת שלווה בעיר הסוערת. בגן יש מספר אטרקציות כגון: גן החיות, האקווריום, הדולפינריום ומספר מוזיאונים מרתקים. מומלץ לאכול באחת ממסעדות הפארק , אוכל עם ניחוח בולגרי עם המון גבינה .

גן הים (Sea Garden) –  או פארק פרימורסקי (Primorski Park). הפארק העתיק ביותר בורנה
דולפנים (Primorski Park). הפארק העתיק ביותר בורנה

מוזיאון הרטרו של ורנה (Retro Museum Varna) המוזיאון בנוי בתוך במרכז הקניות הגדול בעיר Grand Mall ,הוא מתמקד בתקופה שבין השנים 1944-1989, התקופה שבה הבולגרים חיו תחת תנועת הסוציאליזם. עם כניסתכם למוזיאון, מיד תרגישו כאילו נסעתם אחורה בזמן, אל בולגריה של שנות ה-60-80. חוויה של מוזיקה תקופתית ואטרקציות רבות . כשתסיימו להנות תוכלו לעשות קניות בקניון הגדול שבתוכו אתם נמצאים , מחירים מאוד זולים .

המרחצאות הרומיים (Roman Thermae) – אלו מרחצאות רומיים מרתקים שנבנו במאה ה-2 לספירה והינם המרחצאות הרומיים הגדולים בבולגריה והרביעים בגודלם באירופה כולה.

הדולפינריום – היא אחת האטרקציות הידועות והאהובות בורנה. בתוך מבנה יפהפה תוכלו לצפות במופע של דולפינים ומאלפיהם, קופצים מחישוקים, מתגלגלים ומשפריצים מים בהנאה. אטרקציה נוספת של המקום היא שחיה עם הדולפינים.

שווקים – לחובבי אווירת שוק בולגרית, לכו אל השוק המרכזי של ורנה Central Market , השוק הפתוח הגדול ביותר בעיר. בשוק תמצאו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, נעליים, ביגוד ובדים שונים,ירקות ופירות טריים, מוצרי חלב, בשרים, וכמובן אווירה בולגרית אוטנטית .

השוק פתוח מדי יום בין השעות 9:00-18:00.

חוף בים השחור ורנה בולגריה
חוף בים השחור ורנה בולגריה

בילויים בכיף Makalali Beach Bar לאוהבי שמח אנו ממליצים לבקר בבר החוף המדהים הזה.תוכלו להנות מקוקטייל משובח ולצידו מזטים טעים , לשבת אל מול הנוף המרהיב של הים וליהנות מהמוזיקה ההמיוחדת שמתנגבת במקום. דרך נפלאה לסיים יום ארוך בעיר ורנה .

הכותבת: ענת גרס לאור מדריכת טילים מקצועית בכל שאלה התקשרו 0522780730


מרק יוגורט בולגרי
מרק יוגורט בולגרי

נערה בולגריה בתלבושת מסורתית
נערה בולגריה בתלבושת מסורתית

וורנה בולגריה אטרקציות בילויים קניות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page