top of page

9 מקומות שכדאי לבקר בברצלונה שבספרד

עודכן: 8 באפר׳


ברצלונה היא אחת מערי התיירות הגדולות באירופה. צעירה,תוססת ישן מול חדש בהרמוניה מטורפת. היא מזכירה קצת את האווירה בת"א שלנו. אז ריכזתי לכם מה כדאי לראות בעיר.

לה רמבלה

 פארק גואל , גאודי בברצלונה ספרד
פארק גואל , גאודי בברצלונה ספרד

מקום נפלא להתחיל בו את הטיול ולספוג את האווירה .שדרה שמתחילה בכיכר קטלוניה ונגמרת בנמל, השדרה תוססת ונעימה הומה רוכלים ואנשים בכל שעות היממה. לאורכה תפגשו שוק פרחים, שוק ציפורים, אמני רחוב, קוסמים, להטוטנים ופסלים אנושיים, וכשתתעיפו שבו לקפה באחד בבתי הקפה הרבים.

מזרקות הקסם

מזרקת הקסם שבכיכר אספניה היא מהמדהימות והמרגשות ביותר שיש לברצלונה להציע. מופע של צבעים ומים שמקיים בסופ"ש .

פארק גואל

 פארק גואל , גאודי בברצלונה ספרד
פארק גואל , גאודי בברצלונה ספרד

פארק זה הוא אחת מיצירות המופת של אנטוניו גאודי. הפארק, שהוכרז ב-1984 כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, נראה כגן ענקי של פנטזיות. יצירותיו של גאודי פזורות ברחבי הפארק הירוק והמוצל, בין העצים והצמחייה. לכו לאיבוד וריחוף חיובי .

כנסית סגרדה פמיליה

כנסית סגרדה פמיליה
כנסית סגרדה פמיליה

המשפחה הקדושה, נחשבת בעיני רבים להיצירה של גאודי. בניית של הכנסייה החלה ב-1882, ונמשכת עד היום. לפי התוכניות, בניית הכנסייה אמורה להסתיים לא לפני 2026. הכנסייה נבנתה בסגנון המודרניסטה, ועיצובה הושפע מהקתדרלות הגותיות של ימי הביניים ומסגנון האר-נובו. לבניין תוכננו 12 צריחים, המסמלים את 12 השליחים הנוצרים.

הרובע הגותי

סיור ברובע הגותי הצעיר והמתחדש מהנה מאוד, בין הסמטאות תמצאו חנויות מכל טוב, בתי קפה, מסעדות וברים. אם בא לכם גם היסטוריה אל תפסחו על הקתדרלה של ברצלונה, קתדרלה מרשימה הבנויה בסגנון ניאו גותי, ועל כיכר סנט ז'יימה בה ניצבים בית העירייה וארמון הג'נראליטט, מקום מושב הממשל האוטונומי של קטלוניה.

מוזיאון פיקאסו

מוזיאון פיקאסו שוכן במקבץ של חמישה ארמונות שנבנו במהלך המאות ה-15-13, ועצם הביקור במבנים הוא סיבה טובה להגיע למוזיאון. במוזיאון מוצגות למעלה מ-3,800 יצירות של האמן מכל התקופות. ניתן לראות בו סקיצות של האמן, יצירות מתקופת ילדותו, יצירות מהתקופה הכחולה, פורטרטים רבים ועוד.

איצטדיון קמפ נואו

והגענו לחובבי הכדורגל . זהו ביתה של קבוצת הכדורגל אף.סה ברצלונה. זהו הוא אתר חובה לכל אוהד כדורגל שמבקר בברצלונה. הסיור המלא במקום כולל ביקור במוזיאון המוקדש לקבוצה ובאצטדיון. הוא עובר דרך חדר הלבשה עתיק יומין, חדר התפילה שבו השחקנים מתפללים לפני המשחק, המסדרון המוביל לדשא, חדר התדרוך לעיתונאים, יציע הכבוד. ולסיום תוכלו לקנות מזכרות .

הנמל

הנמל הישן ברצלונה
הנמל הישן ברצלונה

הנמל הישן, בכיכר שלפני הנמל כדאי לעצור ליד אנדרטת קולומבוס, פסל ענק ומרשים מסוף המאה ה-19. אפשר לטפס במעלית לתצפית יפה על הסביבה. הנמל עצמו הוא גן עדן לאוהבי ספינות ,מצד אחד עוגנות ספינות קרוז ענקיות, מהצד השני, סירות דייגים, יאכטות ומפרשיות יפהפיות. בתווך, גשר עץ רחב מחבר את הכיכר עם מרכז קניות, בתי קפה ואקווריום הבנויים מעל המים. בכל פעם שספינה עוברת הגשר זז לאטו לצד אחד.

שוק לה בוקריה

שוק לה בוקריה ברצלונה
שוק לה בוקריה ברצלונה

זהו שוק אוכל עשיר בצבע, טעם והמולה. השוק הוא שלוחה היוצאת מתוך שדרות הרמבלאס ונמצא באזור שנקרא סנט ג’וזף, על שם מנזר שהיה במקום. זה המקום לקנות תבלינים, מזכרות ולהנות מהניחוח הים תיכוני .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכת טיולים . להצטרפות לטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 0522780730


שוק לה בוקריה ברצלונה
שוק לה בוקריה ברצלונה

9 מקומות שכדאי לבקר בברצלונה שבספרד

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page