top of page

5 אטרקציות מסביב לטיביליסי שבגיאורגיה

עודכן: 7 באפר׳

טיביליסי בירת גיאורגיה, מהווה נקודת יציאה נהדרת לטיולי כוכב קצרים ליעדים רבים כשכל אחד מהם במרחק נסיעה של כשעתיים מטיביליסי . אז ריכזתי לכם מספר טיולים קצרים כאלה שרובם לאורך הדרך הצבאית ורצוי לעשות אחד או שניים בביקור ..אז בואו נתחיל .

מנזר הצלב ג'ווארי (Jvari)
מנזר הצלב ג'ווארי (Jvari)

מנזר הצלב ג'ווארי (Jvari) – ממוקם בראש צוק ומשקיף אל נוף של חיבור הנהרות ארגווי וקורה. מהמנזר תקבלו תצפית אל העיר מצ'חתה. תוכלו גם ללגום צ'צ'ה ולצידו גבינת סולוגוני מקומית.

העיר מצ'חתה (Mtskheta) – נחשבת לעיר הבירה הראשונה של גיאורגיה. היא יושבת על צומת החיבור בין הנהרות ארגווי והקורה. האטרקציה הבולטת בעיר היא קתדרלה - סוויטיצחובלי . העיר מכונה גם בשם ירושלים השנייה, בגלל עוצמתה הרוחנית .

הדרך הצבאית גיאורגיה
הדרך הצבאית גיאורגיה

סכר מאגר ז'נוואלי (Zhinvali Dam) –כשעה נסיעה מטיביליסי תוכלו לראות את הסכר על נהר האראגווי . מפעל המים הזה מספק מים וחשמל לטיבילסי. הסכר והעמק הירוק סביבו , נחשבים לאחד המקומות היפים שציירים ימצאו בו המון עבודה.

סכר מאגר ז'נוואלי (Zhinvali Dam
סכר מאגר ז'נוואלי (Zhinvali Dam

אנאנורי Ananuri – מבצר הוא אחד הטירות שנותרו מימי הביניים בגיאורגיה. הכפר הקרוב קרוי על שם המבצר, השוכן על הדרך הצבאית הגיאורגית, מצפון לעיר טביליסי, ובסמוך לעיירה ז'נואלי .מבצר זה השתמר היטב, לכן שימש במקור להגנה צבאית על האזור, ורק אחר כך, במאה ה- 13 , הפך למקום מגורי הדוכס של אראגווי. לאחר הביקור סעו לעיירה לטעום חצ'אפורי חם וטרי .

צ'ורצ'חלה ממתק גיאורגי
צ'ורצ'חלה ממתק גיאורגי

למעוניינים בטיול מאורגן עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית . השאירו פרטים או התקשרו עכשיו . ענת - לאור טיולים וחוויות בעולם

גיאורגיה על הדרך הצבאית
גיאורגיה על הדרך הצבאית

5 אטרקציות מסביב לטיביליסי שבגיאורגיה


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבלוג של ענת גרוס לאור 

anat gross laor@כל הזכויות שמורות 
כל הזכויות שמורות@ענת גרוס לאור 

bottom of page