ענת גרוס לאור anat gross laor

20 פבר 20202 דקות

אתונה בירת יוון אטרקציות

עודכן ב: אפר 9

במרחק טיסה קצרה נמצאת אתונה- בירת יוון . היא מושכת וממכרת עם הסמטאות ורובעים עתיקים, טברנות ובילויים, וכמובן אוכל ים תיכוני טעים.

אטרקציות שחייבים לבקר בהן:

האקרופוליס גולת הכותרת של אתונה זה ,האקרופוליס בלילה

האקרופוליס

גולת הכותרת של אתונה זה ,האקרופוליס, "העיר העליונה".על גבעה שרואים אותה מכל מקום נמצא מתחם ובו שרידי המקדשים ומבני הציבור של יוון העתיקה. הפרתנון, מקדש אתנה, הוא הבניין המרכזי והבולט ביותר. זהו אחד מסמלי אתונה ואחד הביניינים המפורסמים בעולםכמו כן נשתמרו כאן שרידים של שני מקדשים נוספים ותיאטראות. במוזיאון האקרופוליס תוכלו לחזות בפסלים ויצירות אמנות מהתקופה לצפות בסרטים המתעדים את ההיסטוריה של האתר.

המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי

אוסף עצום של פסלים ויצירות אמנות שהתגלו בחפירות ביוון. המוצגים בני אלפי שנים ומספקים הצצה אל תרבות יוון העתיקה, שהינה ערש התרבות המערבית כפי שאנו מכירים אותה כיום.

אתונה מבט מהעיר אל האקרופוליס עד נמל פיראוס

האגורה העתיקה

לרגלי האקרופוליס שוכנת "העיר התחתונה". כאן היו השוק, בתי הספר, החנויות והמרכז הפוליטי של העיר. לכאן באו האנשים כדי ללמוד, לקנות, לדבר ולהתעדכן. כאן התחילה הדמוקרטיה למעשה.

אתיקה פארק Attica Park

פארק זואולוגי המחולק ל - 3 חלקים: גן חיות, דולפינריום, אקווריום ענק ובקרוב - תצוגת דינוזאורים. הפארק נמצא בספטה, כ- 16 ק"מ צפונית לאתונה.

כיכר החוקה Syntagma Square

לב אתונה המודרנית ומקום מושבו של הפרלמנט היווני. חילופי המשמרות שבכיכר מושכים תיירים מסוקרנים הבאים לבחון את מדי השומרים המשעשעים.

נמל פיראוס

הנמל המפורסם שוכן בפרבר באתונה. מקום נפלא לטיול על הטיילת בו ניתן להתרשם מהצבעים והריחות האופייניים, ולאכול באחת ממסעדות הדגים המצויינות. 20 דקות נסיעה במונית מהעיר .

אמפיתיאטרון דיוניסוס

אמפיתיאטרון מרשים הנמצא למרגלות האקרופוליס. התיאטרון הוקדש לדיוניסוס, אל היין, ויכול היה להכיל כ- 17,000 צופים (רק כשליש מהמושבים נותרו כיום). בעבר הועלו כאן המחזות של אייסכילוס, סופוקלס ואריסטופנס. היום משמש האמפיתיאטרון למחזות ומופעים מודרניים.

Anafiotika

העתק כפר עתיק שייסדו יוצאי הכפר אנאפי שהגיעו לאיזור אתונה. לפי הסיפורים, היו אלה בעלי מלאכה מוכשרים, שביום עבדו באתונה על בניית המקדשים ומבני הציבור המפוארים באקרופוליס, ובלילה בנו את בתיהם שלהם למרגלותיו. התוצאה היא בתים קטנים ופשוטים בסמטאות ציוריות, עם נוף נפלא לעבר אתונה.

אטרקציות

קל להתמכר לקפה יווני חזק בבית קפה מקומי בשכונת לפקדה עם מרפסות צבעוניות . ולהנות עד השעות הקטנות של הלילה במועדון רמבטיקו , השוק בככר מוסטרקי, שוק הדגים ועוד. אחרי כל אלה, מה פלא שתתאהבו באתונה.

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן בהדרכת ענת גרוס לאור או בכל שאלה התקשרו 0522780730

https://www.laortravels.com/

אתונה

אתונה שווקים עם כל טוב הארץ

אתונה בירת יוון אטרקציות

109
5