ענת גרוס לאור anat gross laor

8 פבר 20201 דקות

וורקלה (Varkala) הוואי של המזרח בהודו

עודכן ב: אפר 9

הוואי של המזרח , אמיתי לגמרי ..זו וורקלה עיירה מנומנמת לחופו של צוק מתנשא, גן עדן פסטורלי הנמצא במדינת קרלה בדרום הודו , שעה וחצי נסיע מהאשראם של אמה או ארבע שעות מקוצין , נסיעה לאורך הים רוב הזמן ...והינה אתם בהוואי .

וורקלה (Varkala) הוואי של המזרח -בהודו

העיירה וורקלה שהיא כפר של דייגים ,ממוקמת על צוק תלול שמתחתיו נמצא חוף חולי ונעים , לעת בוקר הודים רבים עושים ספורט של בוקר על החוף ..או משחקים קריקט במגרש החניה הגדול שממוקם בתחילת הצוק.

חנויות, בתי קפה בסגנונות שונים ומפתיעים, מכולות, אינטרנט, סוכנויות נסיעות וטיולים, שירותי המרות כספים, גאסט האוסים וגם אם תרצו להתפנק יש בצוק ורקלה מרכזי רפואה טבעית-מקומית ומסאז' קארלאתי מפורסם (Ayured therapy).

וורקלה הודו נוף ממסעדה על הצוק


 
הנוף נהדר, המון טבע, ירוק ושמח. הכי כדאי בורקלה, זה לקבל טיפול אירוודי או מסג קארלאתי. משלל המטפלים המצויים בה , או ללמוד יוגה בבית ספר מקצועי וגדול שמגיעים אליו מכל העולם , אני נהנתי עד מאוד מהשיעורים המקצועיים . או התמקם בכיסא נוח, להשתזף בשמש ולהסתכל בגן העדן עלי אדמות, המוכנה קרלה. הנשרים דוהים מעל הראש, מפחידים את העורבים, על הקרקע והגדרות, איגואנות משחקות דג מלוח – לא זזות, כנראה גם הן באו להשתזף, קופים מגיעים מתוך סבך העצים..
 
התקופה הטובה ביותר לבקר בפנינה הזו הם חודשים אוגוסט עד אוקטובר , לא חם מידי וגם אין הרבה תיירים

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן בהדרכת ענת גרוס לאור עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית . השאירו פרטים או התקשרו עכשיו לענת 0522780730

https://www.laortravels.com/

וורקלה מדרגות מהצוק אל חוף הים
ביריאני במסעדה בוורקלה על הצוק

וורקלה (Varkala) הוואי של המזרח בהודו

90
4