ענת גרוס לאור anat gross laor

25 אוק 20212 דקות

ברלין מסעדות ובתי קפה

עודכן ב: אפר 7

ברלין זה רק לא רק בירה ובלאגן . מסתבר שיש גם אוכל משובח במסעדות מגוונות ששוות לכל כיס . כל אחד ימצא את המסעדה שלו באווירה והטעמים האהובים עליו .

מסעדות וברים בברלין

ואלו המקומות המומלצים ביותר:

מסעדת 893

מסעדה יפנית הכי שיקית שיש בברלין . מוזיקה עכשוית וציורי גרפיטי מרתקים שמעטרים את קירות המסעדה. ניתן לראות את הנעשה במטבח שסביבו נבנה בר אוכל . חוויה טעימה ואווירה כייפית .

sat 18.30-23.00Kantstr30-23.00

www.893ryotei.de

מסעדות וברים בברלין

THE BIRD

מסעדת המבורגרים ענקיים עסיסיים וטעימים לפליא עם כל תוספת שתעלו על דעתכם . אם תגיעו בין 16:00-18:00 תוכלו גם להנות מבירה 1+1 וכנפי עוף מתקתקות ביורו אחד .

https://thebirdinberlin.com/

Zur Letzten Instanz

זו המסעדה הוותיקה בעיר שמהווה מקור משיכה לבליינים . היא ממוקמת בתוך מבנה יפה שנבנה במאה ה – 16 האוכל שמוגש הוא אוכל בווארי טעים ומגוון שחובה לשלב אותו עם בירות ענקיות מהחבית .

כתובת: Waisenstrasse 14-16

מסעדות וברים בברלין

Grill Royal

לאוהבי הגריל זו מסעדה בשבילכם . היא ממוקמת ברובע "מיתה" היפה . מנות גדולות וטעימות להפליא במחיר סביר

https://grillroyal.com/en/

Monsieur Voung

מסעדה ויאטנמית קטנה מהחביבות עלי בברלין. תמיד תראו בה תור משתרך אבל שווה לחכות כי הכל זורם מהר. מרקים עם מיטב האיטריות והטעמים מוגש בצלחות מעוצבות , ספרינג רול איכותי וטעים . מחירים סבירים בהחלט .הצמחונים מבינכם ימצאו שפע של אפשרויות .

http://www.monsieurvuong.de/

Transit

מסעדת טפאסים זולה וטעימה . מנות קטנות ומגוונות שעליכם לבחור לבד באמצעות פתקיות שיחכו על השולחן . המחיר כ-3 יורו לטפאס . שווה בהחלט.

https://www.transit-restaurants.com/

Tel. 03091703121

מסעדות וברים בברלין

Umami

מסעדה סינית משפחתי טעימה ואותנטית . למסעדה שני סניפים: בפרנצלאור ברג במזרח העיר והשני קרויצברג ברובע הטורקי. חוויה של טעמים וריחות .

http://umami-restaurant.de/index.php: אתר

Restaurant Bastard

ואי אפשר בלי בית קפה סמוך לנהר בקרויצברג. תמצאו כאן ארוחת בוקר טעימה ומגוונת עם כמובן פרעצל מקורי טעים . בימי שלישי ושישי ישנם דוכנים כייפים לאורך הנהר ותוכלו להנות גם מהם .

מסעדות וברים בברלין

Hofbräu Berlin
 
איך אפשר בלי נקנקיה בווארית שמנונית עם פירה וכרוב בצד .מסעדה אוטנטית יחסית זולה עם אוכל איכותי ותפריט מגוון מאוד . כולם יושבים עם כולם ושמח מאוד . המלצרים לבושים במיטב במסורת הבווארית ומידי ערב יש הופעות .ושמח . שימו לב כוסות הבירה הן של ליטר!!!!

Karl-Liebknecht-Str. 30, 10178 Berlin:כתובת

Riva Bar

בר/מסעדה חביב, הקרוי על שמו של מלך השערים מנבחרת איטליה – ג'יג'י ריבה. הרבה אלכוהול ואוכל טעים ובעיקר אווירה קסומה של חופש . כיף אדיר .

הכותבת: ענת גרוס לאור מדריכה מקצועית בגרמניה התקשרו 0522780730 בכל שאלה אנחנו לשירותכם.

ברלין מסעדות ובתי קפה

494
10