ענת גרוס לאור anat gross laor

15 מאי 20201 דקות

ארץ המלכים רג'סטאן בהודו

עודכן ב: אפר 7

רג'סטאן, ארץ המלכים או "ארץ המהרג'ות" . מדינה מדברית, אבל פורחת וצבעונית מבין כל מדינות תת היבשת הודו .

רג'יסטאן הודו

רג'סטאן לא דומה לשום דבר אחר שתראו בהודו. זו מדינה יפה שמפנקת את התייר כמעט בכל דבר אפשרי - מנופים ציוריים ועד אוכל מצוין ומשמורות טבע ועד שווקים צבעוניים. האנשים מסבירי פנים וחברותיים מאוד . והאוכל טעים בטרוף . את הלאסי (יוגורט) הטעים ביותר אכלתי .

אודייפור ברחוב הראשי הודו

ארמון הרוחות באודייפור

הערים הצבעוניות ברג'סטאן

ג'יאפור -"העיר הוורודה" - נצבעה בוורוד במיוחד לקראת ביקורו של נסיך וויילס והמלכה ויקטוריה בשנת 1876 בהוראתו של המהרג'ה של ג'איפור, כסמל להכנסת אורחים.

מבצר אמבר ג'איפור הודו

בגו'דהפור - "העיר הכחולה" - התושבים שמרו על מסורת צביעת הבתים בכחול כפי שהיה בימי העבר. הכחול סימל את ביתם של הברהמינים.

אודאיפור מכונה בחיבה "העיר הלבנה", מכיוון שהארמונות הרבים בעיר צבועים בלבן בוהק המהפנט את הצופה.

פושקר הודו מקדש הסיקים

ג'איסלמר - "העיר הזהובה" - קיבלה את שמה על שם המבצר וחומותיו הזהובות. זו עיר המבצר היחידה בעולם המאוכלסת במלואה מאז הקמתה ועד היום.

פושקר – העיירה הכל-כך מפורסמת לישראלים ואחת ממוקדי העליה החשובים ביותר להינדים. במרכזה אגם קדוש, סביב האגם נבנו מאות מקדשים וביניהם אחד השווקים הצבעונים ביותר בראג'סטן, יש האומרים עם הקניות הכי שוות בהודו . אני רכשתי אבנים יפיפיות בפושקר במחיר זעום יחסית לעולם. שווה לבוא.

למעוניינים להצטרף לטיול מאורגן בהדרכת ענת גרוס לאור עם כל הנוחות והחוויות , בקבוצה קטנה ואיכותית השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 0522780 .

ענת - לאור טיולים

https://www.laortravels.com/

ארמון הרוחות אודייפור


 
ארץ המלכים רג'סטאן בהודו

21
4